Sevenof9 [verwijderd] heerlijk zo beneden komen! Omdat ik het leuk vond heb ik je foto een beetje bewerkt (in het kader van een soort van feedback haha). Ik vind het zelf altijd wel leuk om texturen en patronen te fotograferen en ik heb je foto bijgesneden en zwart wit gemaakt, nu zie je alleen de textuur van het gordijn. Gewoon even op mijn telefoon hoor, vond ik leuk om uit te proberen ๐
Kyra73 Vanavond zaten we film te kijken met de verlichting van onze elektrische open haard aan. Toen mijn man de lichten uitdeed bleef alleen de open haard aan. Een mooi onderwerp voor de donker challenge. Feedback is welkom en in zwart/wit vond ik hem niet tot zijn recht komen. (Het is trouwens een telefoonfoto)
aardbeitjes Ik zie dit topic nu pas maar het trekt mij meteen aan! Ik wil wel meedoen. Maar donker....poe daar moet ik even over nadenken
BabyFG Ik hoop op morgenavond weer zoโn heldere avond ๐ฌ ik had de energie en kracht niet om helemaal naar zolder te lopen om statief en camera te halen... heb ook nog een back-up idee, die morgenochtend maar even uitproberen ๐
[verwijderd] Gisteravond samen met mijn zoontje nog wat sterretje afgestoken en gelijk maar een foto voor dit thema gemaakt. Ik doe alle met mobiele telefoon, dus feedback mag maar of ik er wat mee kan...๐
BabyFG Ah nou regent t โน๏ธโน๏ธโน๏ธ Volgende keer stuur ik mn man naar zolder om camera en statief te haln om wel gewoon meteen gebruik te kunnen maken van een perfect moment ๐ฌ๐ฌ dat wordt nog even graven in mn archief!
[verwijderd] Ik zal ook in mijn archief moeten graven. Kijk morgen even. Zieke kids hier, ze wisselen elkaar af de jongste oorontsteking, keelontsteking en lichte hersenschudding (straat gekopt vandaag ๐).
[verwijderd] BabyFG thanks de oudste is weer wat opgeknapt (1,5 week echt ziek geweest) en gister naar school geweest. De koorts komt echter wel steeds terug. De jongste nu dus goed ziek en een lichte hersenschudding erbij. Daar hadden we een wekadvies voor. Hopelijk blijft het de middelste bespaard ... en ons ook graag ๐ .
Ansji [verwijderd] Hele mooie foto! Vooral met die structuur van de muur nog mooi in beeld in combinatie met de compositie.
Marshmallow Mooie foto's zie ik langskomen, ik had er gisteren 1 willen maken, maar dochter gooide haar plannen om en ging niet slapen haha dus eentje van 31 december. Sterretjes afsteken met zoon. Gewoon een telefoon foto weer ๐
Sevenof9 Sorry mensen, ik heb zelf een weekje overgeslagen. Maar de nieuwe challenge is ingegaan, nu is het thema Licht!
BabyFG Hierbij mijn bijdrage van de challenge โlichtโ een telefoonfoto overigens, vanuit de binnenzijde van de auto. het ijs vormde zulke mooie patronen, hoopte al op het thema licht in de nabije toekomst haha