• [verwijderd]

Ik wil even mn hart luchten, heb er gewoon hoofdpijn van.....
We gaan al jaren met meerdere stelletjes op vakantie. 2 jaar geleden was het voor ons financieel niet haalbaar en vorig jaar is niemand gegaan ivm een bruiloft.
Dit jaar gaf een vriendin al aan dat ze binnenkort bij elkaar wilden gaan zitten voor de vakantie en dat het ook de bedoeling was dat wij ook kwamen, want we hoorden er, ondanks een jaartje afwezig, toch echt bij.
Gisteren kreeg mijn man een mailtje dat de rest geboekt heeft, want er was zo een goede aanbieding en ze moesten binnen een paar dagen beslissen.
Maar als we ook wilde komen of op bezoek wilden komen konden we misschien nog naar een extra appartement kijken. De rest zit allemaal in 1 accommodatie.
Ik voel me kut en verdrietig, blijkbaar zijn het toch niet zulke goede vrienden als we dachten.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] ik kan me heel goed voorstellen dat je je heel kut en verdrietig voelt...😢 zou ik ook hebben maar weet je? Als het toch niet zulke goede vrienden zijn kun je daar beter op deze manier achterkomend. En niet wanneer er iets aan de hand is en je echt hulp nodig hebt.
    Hun verlies! Knuffel!

[verwijderd] dat vind ik ook wel erg lullig gegaan dan!
    dan hadden ze jullie toch even kunnen bellen over die waanzinnige aanbieding?? Op zn minst.....
    dit zou op mij ook heel erg over komen als in ‘oh we nodigen ze wel uit ervoor want dat hoort, maar eigenlijk was t wel heel goed bevallen zonder hun en dus doen we t nu zo’ 🤨 maar misschien zit ik er ook naast en zijn ze zich werkelijk van geen kwaad bewust.....

ik zou t wel naar hun uitspreken trouwens hoe dit nu op jullie overkomt...en daar eerst een gesprek over aangaan voordat jullie zelf iets bijboeken.

• [verwijderd]

[verwijderd] ik snap dat je even wilt spuwen. Dat is best een lullige manier van erachter komen zeg!
    Wat is de moeite om even een telefoontje te plegen?! Om jullie te informeren en desnoods 1 dag later te boeken?
    Ik kan mij bij het boeken van een vakantie met een groep niet voorstellen dat het bedrag een paar uur later opeens astronomisch is gestegen.
    Wil je na dit nog wel een uitleg en desnoods met de groep op vakantie?

Nou zeg.. Ze hadden een paar dagen om de beslissen lees ik. In die paar daagden hadden ze voldoende tijd om jullie in te lichten, en jullie om er even over na te denken of het voor jullie ook leuk zou zijn. Misschien zijn ze zich idd van geen kwaad bewust, maar leuk is het zeker niet. Ik zou het ook in de groep gooien waarom jullie er op geen enkele manier bij betrokken zijn geweest.

Wat lullig zeg! Ik kan me helemaal voorstellen dat je je nu zo voelt.
    Ik zou dat ook eerst gaan uitspreken voor je überhaupt mee gaat. Echt heel vreemd. Een telefoontje is zo gepleegd toch als je een aanbieding vindt.
    En wat je zegt: misschien zijn het dus niet zulke goede vrienden.

• [verwijderd]

Pfff wat ontzettend lomp! Een telefoontje kost niet zoveel moeite toch? Echt rot voor jullie!

Dat vind ik echt heel gemeen! Het zijn toch 2 stellen? Dan hadden ze net zo goed jullie kunnen bellen hierover. Ze konden ook met elkaar overleggen. Ik zou hier ook heel verdrietig van worden.

• [verwijderd]

Naaah wat een naaistreek.
    hier zou ik ook echt heel erg boos en vooral verdrietig om zijn.
    Wat lullig zeg. Ze hadden toch op z’n minst even kunnen bellen??
    Ik zou daar wel iets van zeggen.

Wat een piep streek, natuurlijk is dit niet leuk en pijnlijk.

• [verwijderd]

Jeetje, lekker lullig zeg.. Ik had dit ook zeker uitgesproken, ook omdat er eerst verteld is dat jullie met z'n allen bij elkaar zouden gaan zitten om het uit te zoeken.. Dan had ik op z'n minst idd wel een belletje verwacht van joh, we hebben nu een mooie aanbieding gezien, gaan jullie ook mee? En niet zo achteraf dat je in een ander complex moet zitten..

Ai, dat is niet ok. Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat raakt en dat je even hier je hart wil luchten. Wat meerderen al zeggen, wat is nou de moeite om jullie even te bellen.

Wat raar zeg. Zat met de rest van de vriendengroep de accommodatie misschien vol dat ze snel even geboekt hebben en jullie het expres later laten weten?
    Ik zou wel laten weten hoe het op jullie overkomt en op basis van hun reactie beslissen wat je verder wil. Ik heb ook wel eens gehad dat er een logische verklaring bleek te zijn voor iets wat op mij echt heel lullig over kwam en ik vond het toen fijn om het te hebben uitgesproken. Mocht het zo onaardig blijken te zijn als het nu klinkt dan zou ik lekker zelf een fijne vakantie samen boeken.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Het appartementencomplex waar we eerder zaten heeft 1 vd stellen gemaild met de aanbieding en boodschap dat ze snel en binnen een paar dagen moesten beslissen.
    Zij hebben de andere stellen ingelicht, maar dan alleen degene die mee zijn geweest toen wij thuis zijn gebleven.
    Misschien dachten ze dat het dat het voor ons nog steeds niet financieel haalbaar was of dat ik geen vrij kon krijgen van mijn werk, dat kan.
    Maar dan nog was het op z'n minst een appje waard geweest ipv van wat we nu hebben gekregen.

• [verwijderd]

[verwijderd] Wat ik dan niet snap, als het al het appartementencomplex is waar jullie eerder zijn geweest, dan is daar toch genoeg ruimte dat jullie hier ook bij kunnen? Of zeg ik nu iets heel achterlijks.
      En zoals ik al eerder zei, ze maken zo'n beslissing echt niet in 1-2-3, dus snap ik niet dat er een telefoontje van af kon.
      Ik vind het bewonderenswaardig dat je nog een reden probeert te bedenken waarom ze het op deze manier zouden doen.
      Hopelijk spreek je de stellen snel en krijg je duidelijkheid.

WoW, ik zou mij enorm gepasseerd voelen en mij vooral afvragen waarom ze niet de moeite hebben genomen jullie hierover te bellen.

Ik kan mij voorstellen dat jij je kut hierdoor voelt? Is het een idee om gewoon te bellen en recht op de man af vragen waarom ze jullie niet eerder hadden ingelicht?

Wat enorm vervelend voor jullie. Ik snap dat he je hier niet lekker onder voelt. Pffff... lekkere “vrienden” 🤬

Jeetje wat ontzettend lullig zeg, wat laf ook dat het via een mailtje medegedeeld wordt.

Dat ze dachten dat het voor jullie niet mogelijk was kan, maar dan VRAAG je dat toch i.p.v. er maar gewoon vanuit te gaan. En dat geen van die andere stellen jullie even wat gestuurd heeft (o.a. die vriendin die zei dat het de bedoeling was dat jullie erbij zouden zijn).. Nee, echt niet okay. Ik zou ook heel verdrietig zijn en me gepasseerd voelen.

Lekkere vrienden zeg! Wat een rotstreek! Dikke knuffel!

Wauw wat naar 🙁 wat heb je gezegd en wat zegt je man ervan?