[verwijderd] Wat afschuwelijk, word er naar van. Hopelijk vinden ze hem, alhoewel ik me nauwelijks kan voorstellen dat hij er levend uit zal komen..
[verwijderd] Jeetje, wat vreselijk.. Lijkt me een wonder als ze hem nog levend vinden inderdaad.. Wat een nachtmerrie..
[verwijderd] Lees net dat ze haren hebben gevonden maar de peuter nog niet. Misschien mag ik het alleen denken en niet zeggen maar vind dit zo een vreemd verhaal.
[verwijderd] Ik las ook iets over dat ze twijfelen of hij er wel in zit en dat er eerst een zware steen op lag om het gat af te dekken.. Ik vind het ook vreemd!
Honkeytonk Ik denk dat het jongetje niet meer leeft eigenlijk.. ze hebben hem nog horen huilen net na hij er in was gevallen en daarna niks meer las ik .. Arme familie zeg đ je moet er niet aan denken
Deliana Ik vind het ook wel een vreemd verhaal als ik eerlijk ben... onmogelijk is het natuurlijk niet, maar 25 tot 30 cm breed is echt wel heel erg smal. Helemaal met een winterjas aan, toch?
Dahlia Ik denk nooit verder eigenlijk over een nieuwsbericht maar ik heb nu serieus het meetlint erbij genomen om te meten en mijn hand is 19 cm. 25 cm is echt heel smal. Dan moet t kind toch wel heel klein en smal zijn als die zover is gevallen đ Ik weet niet wat ik ervan moet denken
[verwijderd] Dahlia ik heb ook het meetlint gepakt , ik heb mijn zoontje van bijna 3.opgemeten. Die is van schouder tot schouder iets breder als 26 cm
Jaime Dahlia Ik was ook al aan het meten geslagen. Onze dinerborden zijn 25 cm in diameter en je kan je haast niet voorstellen dat een kind daardoorheen kan vallen. Maar mijn dochter van ruim 6,5 meet van schouder tot schouder maar 27 cm (ze is klein en smal) dus dan zal een 2 jarig kind daar inderdaad wel door passen. Ik zat ook te vergelijken hoe diep 110 meter is, dat is een flatgebouw van zo'n 40 verdiepingen hoog. Ik vind het zo'n gruwelijk idee. Ben steeds aan het kijken of er al updates zijn. Er zijn bronnen die melden dat hij gelokaliseerd is maar dat is niet officieel bevestigd.
[verwijderd] Ik vind het ook een vreemd verhaal. Maar waar zou het kind dan zijn? Wel erg triest overigens, ik las dat de ouders vorig jaar het oudere broertje van dit jongetje zijn verloren..
Dahlia [verwijderd] Na je bericht beide kinderen opgemeten en de jongste van 1 jaar en 5 mnd is schouder van schouder 23 cm en die van 4.5 29 cm. En als ze de armen omhoog houden of schouders naar binnen dan kleiner natuurlijk. Dus het kan idd wel ja, nooit gedacht zo op het eerste gezicht.
[verwijderd] Dahlia ik krijg steeds minder hoop. Een peuter zonder vocht zo lang, en het zal ook koud zijn zo diep onder de grond đĸ
Dahlia https://www.lavanguardia.com/sucesos/20190117/454178942861/operacion-rescate-julen-pozo-totalan-en-directo-streaming-malaga-video-seo-lv.html Live beelden van t graven
Dahlia [verwijderd] Ja ik heb ook niet echt hoop op een goede afloop đ..hopelijk heb ik t fout! Ik kan de logica van graven niet echt zien op de beelden maae waar de hoeveelheid mensen staan zal het gat wel zijn?
sleutelbloem [verwijderd] ik ook, ik geloof niet in een goede afloop, al hoop ik van wel natuurlijk. Ben er naar van, vind het zo triest.