Ha ik zie nu dit topic π
als je je in een bepaalde richting wilt ontwikkelen zou ik eerder kiezen voor daar heel gerichte workshops in te volgen.
beheers je de basis van je camera nog niet dan kun je natuurlijk prima zoβn beginnerscursus van een dag of wat doen π
maar als je je camera al gewoon prima beheerst (en te zien aan jouw fotoβs in de fotoclub) dan is dat in jouw geval zo, dan zou ik vooral gaan zoeken naar gerichte workshops op de gebieden waar je meer van wilt weten π meer diepgang bijv of ik noem een zijstraat een workshop speciaal gericht op bruidsfotografie of newborn posing etc.
ik denk zelf dat je aan zulke cursussen meer hebt dan een hele uitgebreide foto opleiding, maar moet ook bekennen dat ik er geen ervaring mee heb π
heb er jaren geleden wel naar gekeken, maar het was te duur sowieso en in deeltijd was er niet veel beschikbaar geloof ik toen.
Ook vroeg ik me af wat nu precies de meerwaarde kon zijn van zoβn hele opleiding.
Ik wil nu dus heel graag wat losse workshops volgen, gericht op wat diepgaander photoshop bewerkingen en newborn posing etc