Zoals vele van jullie weten hebben @[verwijderd] en ik dit forum maar 'even snel in elkaar geflanst'. We zijn overdonderd door de positieve reacties en bouwen hier graag op voort. Omdat we dingen zo transparant mogelijk willen doen, zal ik hier een lijst bij gaan houden met de nieuwe features die we toe willen gaan voegen. Ook zal ik openheid geven waarom sommige dingen eerder komen dan andere. π
Mocht je nog iets missen op deze lijst; laat het vooral hieronder achter. Deze eerste post zie ik echt als een 'levend ding', dus ik zal de eerste post op dit topic steeds blijven updaten.
1. β
Statistieken π
Statistieken zijn gedaan! Je kunt ze hier vinden
In de footer staat ook altijd nog een linkje π
2. Citeer π
We hebben al enkele opmerkingen gehad over dat je niet het hele bericht citeert als je op 'reageren' klikt. Je kunt wel tekst selecteren en dan op 'citeren' klikken, maar dit is wat minder duidelijk op mobiel en tablet (wat tot mijn verbazing 90% van al het verkeer op de site is). Dus ik ga een Citeer-knop nÑÑst reageren zetten.
3. @-mentions voor beheer οΌ
We hebben het nu al druk met moderaten. Dus als we mensen kunnen helpen om dingen voor beheer onder de aandacht te brengen dan lijkt me dat een goed plan π
4. Handtekeningen π
Voor handtekeningen is ook een module beschikbaar die helaas nog niet goed werkt met de huidige versie van dit forum. Hierbij is 't ook een kwestie van afwachten
5. Notificatie-update 1οΈβ£
De notificaties werken nu nog niet 100% real-time. Met een betere server + een aparte realtime server zou dit wel het geval moeten zijn. Ook dit is weer even een kwestie van financieΓ«n, maar 't staat wel op mijn verlanglijstje.
Daarnaast zijn er enkele dingen aan notificaties niet helemaal logisch (zoals @Vulpen hieronder aangeeft): Notificaties op mobiel staan niet in de bovenste balk en worden niet chronologisch getoond. Dit zijn wijzigingen in code die ik op kan pakken. Ik ga er mijn best voor doen om dit sneller voor elkaar te krijgen dan het real-time stuk πͺ
6. Embeds π₯
Youtube, spotify lists, etc. Wel even kijken hoe we dat doen met externe cookies. π
7. Ledenstats β‘οΈ
Aantal berichten en likes per lid.
8. Profielvelden π€
De mogelijkheid om in je profiel wat extra informatie te geven. Wel leuk/handig, maar nu nog geen top-prioriteit
9. Knuffelbutton π»
Per verzoek van [verwijderd]. Voor berichten die niet leuk zijn maar wel wat steun verdienen.
10. Polls βοΈ
Na het idee van Vulpen, gaan we ook Polls toevoegen aan het forum. Op dit moment is er een module beschikbaar, maar die werkt nog niet goed met de huidige versie van onze forumsoftware. Ik verwacht dat dit in december nog gefixt wordt.
Kleine bugs π
Deze staan onderaan, maar ik ga kijken wanneer ik tijd kan vinden om dit er 'tussendoor' te doen π
- Reageren op Safari in oudere versies van iOS gaat nog niet zoals het hoort. - gemeld door meerdere leden
- [verwijderd] als er even geen gebruiker ingeladen kan worden - gemeld door meerdere leden
- Op mobiel is de post-knop soms niet in beeld (moet sticky worden) - gemeld door @Vulpen
- link naar home op mobiel. - gemeld door @Aries
- "terug" gaat niet naar de juiste scroll positie - gemeld door [verwijderd]
- interne links openen niet en schieten naar boven - gemeld door Sevenof9
- Taggen op mobiel neemt hele topic titels meer - gemeld door Soturi