[verwijderd] [verwijderd] ik vroeg me al af waarom jij een post uit 2019 likete, zo leuk was hij nou ook weer niet hoor 🤣
LucP Ik denk dat ik weet hoe het er in is geslopen: er is een kleine update doorgevoerd om de externe links in een nieuwe tab te laten openen 🙂 Excuses 🙂
Vulpen Het forum schaalt niet helemaal lekker als je 'm op de laptop naast een ander venster zet, hebben jullie dat ook?
Manque Vulpen Ik heb dat maar op 1 enkele positie. Als ik dan een mm verder schaal, is alles weer in verhouding. Heb jij het op meerdere posities?
Soturi Vulpen Ik heb het ook eens geprobeerd maar nergens last van. Geen idee of het uitmaakt dat ik een vaste pc heb.
Vulpen Manque Hmm dit is gewoon als ik het tegen de rand gooi zodat ie precies de helft is zeg maar... Als ik m een stuk breder maak gaat het wel goed, maar ja, dan wordt m'n werkscherm wel heel smal 🙈
Vulpen Manque Ik heb nog eens geprobeerd wat er gebeurt als ik 'm daarna iets verschuif en inderdaad, dan werkt het ook! En dan ook als ik 'm weer precies tot de helft maak. Gek hè.
[verwijderd] Ehhh.. Ik erken dat ik veel issues heb maar een gespleten persoonlijkheid is er nog geen van hoor 😅
[verwijderd] Ik kom om de haverklap weer halverwege een topic binnen. Ben ik ineens berichten uit sept 2021 aan het lezen. Dat zijn topic die ik normaal goed bijhoud, dus er gaat iets mis. @LucP
Femkes [verwijderd] Toch6 De vorige keer is dat toch opgelost door een nieuw draadje ervoor te maken?
LucP Femkes Nee, dit was geen perfecte oplossing. Volgens mij ging het mis bij topics die je volgde... Ik ben het zelf nog niet tegengekomen, maar ik kan wellicht deze koningsdag even wat tijd steken in een nieuwe update-ronde; dat werkte de vorige keer wél goed...
Trees Soturi ik heb dit continue in het topic ‘de biechtstoel’. Ik word elke keer 9 dagen terug geplaatst in reacties.
Manque Bizar, ik heb dit probleem dus helemaal niet. Op de laptop noch op telefoon. Maar hopelijk is het verholpen met de update.
Aurora Ik heb de laatste tijd soms weer dat als ik een topic open, deze niet bij mijn laatst gelezen bericht opent, maar verder terug. Dit is echter niet bij alle topics.