Snoopy1979 Hier heb ik dat ook, dat je op een verkeerd punt in een topic uitkomt. Net in het Nu fototopic ook. Is op de pc trouwens.
[verwijderd] Yep, ik kwam ook even klagen over het 'terugschieten' in topics. Ik gebruik Chrome in de laatste versie van Andriod. Misschien dat het samen in gegaan met de update? Daarvoor had ik nergens last van.
Bubblicious Ik heb heel vaak als ik berichten in een topic plaats en ik kom een andere keer terug in dat topic en zie mijn berichten dan staat mijn gebruikersnaam op verwijderd. Hoe kan dit?
LucP Bubblicious Dit issue is bekend is een een bug in de basis-software die we hebben gebruikt om het forum op te zetten. Er word aan gewerkt. [verwijderd] is overigens iets wat jij alleen ziet en wat na een refresh van de pagina weer weg is.
[verwijderd] Waarschijnlijk een eenmalige bug, maar dit gebeurde net. Was ook lastig om een reactie te plaatsen (oeps er ging wat mis, kreeg ik als melding) en daarna bleef het scherm zo:
Schuurpapier Oei, geopend met een 't'. Doet pijn aan m'n ogen 😛 @LucP ('Manque heeft de discussie geopent.')
LucP Jullie zijn er snel bij @Schuurpapier en @[verwijderd] ... Heb 'em aangepast en de maker van de Nederlandse vertaling van de forumsoftware inmiddels ook om een update gevraagd.
Nescio Het forum is supertraag op mijn gsm...een verhaal typen duurt lang en ik zie niet alle poets in een topic. Ik begrijp niet waar dat vandaan komt,
Sevenof9 Nescio ik heb dat ook niet, heb een Galaxy s6 van bijna 4 jaar oud. Is je telefoon niet te vol?
Nescio Sevenof9 nee juist niet. Is supersnel op andere sites. Maar zit nu in een andere browser, lijkt iets beter te gaan!
Manque @Nescio, Ik heb werkelijk geen idee waar dat aan zou kunnen liggen. Ik hoop dat het met het gebruik van de andere browser beter gaat. Weet je nog wanneer het begonnen is?
Nescio Manque Gisteren viel het me op en deze morgen was het helemaal erg. In andere browser is wel veel beter!