Privé berichten gaan de goede kant op en worden waarschijnlijk vandaag nog live gezet ️
Nieuwe features & Bugs
Bubblicious Bedankt voor je begrip. Mocht je onverhoopt toch nog tegen een belemmering aanlopen om je topic in een bepaald subforum te zetten, dan hoor ik dat graag.
- Bijgewerkt
Manque Ik zou dat inderdaad zo doen. Want anders draait het er uiteindelijk weer op uit dat ieder clubje zn eigen subforum wil. En als ik 1 ding irritant vond aan een bepaald forum waar ik ooit kwam, dan is het wel 20.000 subfora. Als je kijkt naar Viva bijv, die hebben iets van 12 subfora en daar hoor je nooit iemand over.
Privéberichten zijn een feit, lees er hier alles over: https://allesvoordekids.nl/d/339-priv-berichten
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Soms zie ik de titel van het onderwerp waar ik daarvoor had gelezen nog in de frontpage terug. Bovenin bedoel ik dan, in de tab, waar de site-title staat. Makes sense?
Edit: Ik lees dus een topic, ga terug naar de hoofdpagina en daar staat dan de titel van het topic nog in.
Ja, heb ik ook. Heeft volgens mij met cache te maken. Ik denk dat het weggaat als je de pagina ververst.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Manque Ja denk ik ook, maar zou toch eigenlijk niet moeten. Ik dacht; ik geef 't even door
(Geen mega ramp hoor, maar ik ben zelf iemand die zoiets graag strak en kloppend heeft voor de eigen site haha!)
[verwijderd] Bedankt voor het doorgeven!
[verwijderd]
Wanneer ik op de PC een topic lees, gaat hij ineens laden en schiet hij een aantal berichten naar onderen. Ik klik nergens op, hij doet het uit zichzelf.
Volgens mij al eerder genoemd, alleen dan op de telefoon.
@LucP Ik zit op een Windows 10 Pro Lenovo laptop.
[verwijderd] Schiet hij dan niet gewoon naar het laatste ongelezen bericht? Want als het goed is, gaat hij automatisch naar het eerste ongelezen bericht wanneer je een topic opent dat je eerder al open hebt gehad.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Dit gebeurt wanneer het topic al open is. Ik open het dus automatisch waar hij gebleven is dat gaat goed. Maar tijdens het lezen begint hij ineens te herladen en zit ik ineens een paar berichten verder.
Dank voor 't vermelden. Is inderdaad al eens genoemd... wat me helpt is als je kunt posten welke browser je gebruikt; (Edge, Chrome, Firefox?)
[verwijderd]
Oja. Ik gebruik Chrome.
- Bijgewerkt
Als ik een nieuwe ‘discussie’ start (verwarrend woord, ik vind topic prettiger), dan staat er nu een vakje ‘deelnemers’.
Wat houdt dat precies in?
https://allesvoordekids.nl/d/339-priv-berichten
In deze link wordt alles uitgelegd.