[verwijderd] af en toe een vraag is natuurlijk geen probleem. Maar nu leek het meer te gaan lijken op een 'vragen over emigreren' -topic. En dat was niet mijn bedoeling 🙂
@[verwijderd], je mag wel meepraten over toen hoor, haha 🙂
@[verwijderd] , sinds 2013, niet zo heel lang toch? Ik heb nagedacht over een dubbel paspoort maar ik vind het nu nog niet nodig. Onze zoon heeft een Frans paspoort dus door hem zou ik sowieso mogen blijven, en ik zie Frankrijk en zeker Nederland niet uit de EU gaan binnenkort. Maar ik denk er wel eens aan hoor.. dubbel paspoort is altijd fijn denk ik.
Hebben jullie een Nederlands paspoort voor jullie kinderen?
@Strandbal , de eerste 2 jaar had ik vaker heimwee. Maar nu voel ik me bijna meer Frans dan Nedelands met bepaalde dingen. Frankrijk voelt nu wel echt als mijn thuis 🙂
Qua winkels: Okaidi is goede kwaliteit maar ik vind de kleding vaak een beetje suf. Maisom du monde heeft veel leuke dingen maar de kwaliteit is niet altijd heel goed. Habitat vind ik heel mooi! Ik heb een tafel op het oog daar die ik heeeeeel graag wil hebben 😃
Ik ben dol op de Gap (en Gap Kids), Nature et Découvertes, Sostrene Grene, NafNaf, Uniqlo. En ook gewoon de Zara, Pull&Bear, H&M, Levi's enz. En Hema! Haha