Ik had vannacht 2 gekke dromen, beide keren werd ik wakker door één van de kinderen dus geen idee hoe ze afliepen.
Eerste,
Ik was aan het werk en besloot om met een jongen van 17 naar een muziek gebeuren van qmusic te gaan omdat ik geen zin had om naar huis te gaan. Dat ik die nacht zonder wat te zeggen ook niet thuis zou komen boeide me niet. Het was in een stadscentrum, het begon net druk te worden en toen kwamen er mannen met grote wapens. Ze begonnen wild om zich heen te schieten en ik vluchtte samen met die jongen. We renden en gebouw in waar we beide een andere kant op gingen, hij naar boven, ik naar de kelder. In de kelder was een vrouw en de mannen met wapens kwamen er binnen. Toen stond ik met de vrouw in een soort rond apparaat en we konden daarmee een aantal minuten terug in de tijd. We deden dat en ik kwam terug op een plek vlak voor de mannen zouden komen. Ik zette het op een rennen naar de uitgang, onderweg kwam ik de mannen tegen en ze lieten me gewoon gaan. Terwijl ik zo hard als ik kon naar huis aan het rennen was, werd J wakker en ik dus ook.
Tweede,
Ik liep op straat en kwam allemaal mensen tegen die als superheld verkleed waren. Nadat er al een aantal me gepasseerd waren, vroeg ik aan een groepje waarom iedereen verkleed was. Ze vertelden me dat ze op weg waren naar het huwelijk van mijn zus en het thema was superhelden. Ik was verbaasd want ik wist helemaal niet dat mijn zus ging trouwen, ook weer niet verbaasd omdat onze relatie niet meer is wat het was. Waarom zou ze het me vertellen, ze denkt toch alleen nog maar aan zichzelf. Ik ging naar mijn broer om te vragen of hij wist dat ze ging trouwen, ook niet. Hij vond het ook niet heel vreemd dat wij het niet wisten omdat ze de laatste tijd zo veranderd was. Mijn broer en ik waren er druk over in gesprek en toen werd kleine meid wakker.