Ik droomde dat we bij een huis gingen kijken dat we misschien wilden kopen. Het had een grote tuin die heel mooi was, het huis was ook mooi want er zat een soort torentje in, maar het was heel oud en vervallen. Je kon er eigenlijk nog niet in wonen, de trap naar de bovenverdieping was goed, maar die vloer was helemaal verrot en er zaten allemaal beestjes in. Het was ook een heel klein huis, maar dat vonden we juist leuk. We twijfelden of we dit zouden kopen of een tiny house laten bouwen. Aan het begin van de droom was dit huis trouwens in betere staat, maar naarmate de droom vorderde ging het er steeds anders uit zien. We gingen in overleg met mijn zwager wat voordeliger zou zijn, dit huis opknappen of een tiny house laten bouwen. Toen veranderden de verkopers de prijs ineens, die werd meer dan 50000 euro hoger. Dat vonden wij niet eerlijk. We hadden trouwens al spullen in het huis gezet om er te gaan wonen, terwijl we alleen even gingen kijken. We wilden het alleen kopen als de prijs omlaag ging. Geen idee wat we uiteindelijk hebben gedaan.
Ik denk dat ik dit droomde doordat we maandag een afspraak hebben met iemand die mogelijk voor ons een tiny house gaat bouwen/ontwerpen. Maar ik twijfel veel over de prijs, we hebben nog geen offerte maar het is vaak behoorlijk duur en hier in de buurt staan huizen te koop voor minder geld. Veel mensen wonen in een tiny house om geld te besparen maar ik weet niet of dat hier wel opgaat, zelfs als we veel zelf doen. Dat is dus iets om uit te zoeken. Als we meer per maand moeten gaan betalen dan nu in onze hoekwoning dan schiet het misschien weinig op.