De eerste helft van mijn droom ging over @Schuurpapier, die bleek een de eigenaresse te zijn van een enorm kleding imperium in haar woonkamer. Ik dacht even op de koffie te gaan, maar werd meteen aan het werk gezet. Toen ik zei dat ik pas 1 naailes gezien had en nog niet eens zelf de machine had gebruikt kreeg ik een nieuwe taak, ik moest dan maar op N passen. Waarschijnlijk dat het filmpje van gisteren in mijn onbewustzijn heeft gezeten, want ik heb me kapot gelachen met hem. Heerlijk kind!
De tweede helft van mijn droom ging over mijn ex. Ik ging naar de Subway om voor hem een broodje te bestellen, maar realiseerde me dat ik iets fout gedaan had waardoor het broodje opnieuw gemaakt moest worden. Excuses aangeboden, geen probleem, staan kletsen met het personeel, was hardstikke gezellig. Toen het tweede broodje klaar was kwam mijn ex binnen, die een complete woedeaanval kreeg omdat er kaas op zat, en hij kwam daar vaak genoeg, ze hadden moeten weten dat hij geen kaas at en weet ik het. Zwaar onbeschoft tegen het aardige personeel.
Uiteindelijk kwam de eigenaar van de Subway, wat mr Miyagi bleek te zijn en die liep naar achteren. Hij haalde een paard uit de tuin en legde die in een bedje voor de voordeur, met dekentje en al.
Mr miyagi zei tegen me: hij komt hier inderdaad vaak genoeg dat we hem kennen, dus we weten van zijn angst voor paarden. Als hij nog naar buiten wil, zal hij eerst zijn excuses aan moeten bieden voor zijn onbeschofte gedrag, en zo niet laten we het paard daar lekker liggen en kan hij geen kant op!