Ik werd kwaad wakker vanochtend. Ik droomde dat ik naar de WC wilde en daarna wilde douchen, maar er trok de hele tijd iemand de deur open. Als ik de deur op slot draaide, draaide de jongen de deur weer van het slot, vanaf de buitenkant van de badkamer. "Ga weg!" schreeuwde ik hem toe, "De badkamer is bezet!" Maar hij had er lak aan. "Ik moet een paar emmers water hebben," legde hij uit, ondertussen onverstoord aan de klink trekkend.
-"Je wacht maar gewoon!" riep ik terug.
Ondertussen was ik nat van de de douche, maar had ik mijn kleren nog half aan. Het was een rotsituatie.
Later droomde ik dat ik met mijn zusje praatte. Ze zei: "Je heb wel echt lelijke kleren aan. Dat kan toch ook wel anders?"
Ik dacht eerst dat ze een grapje maakte, maar kennelijk was dat niet zo. Ik bekeek mezelf in de spiegel en zag dat mijn kleren niet pasten, maar ik had ook niets anders om aan te trekken. En iedere keer dat ik mezelf in de spiegel zag, scheen mijn ondergoed overal doorheen.
Toen werd ik wakker en was ik heel erg boos. Allerlei gedachten gingen door mijn hoofd. Want ik ben nog steeds ziek, ik heb nog steeds bijholteontsteking (en gisteren zelfs weer verhoging), pijn aan mijn longen en op mijn rug, maar ik moet toch werken. Als ik me elke dag dat ik me niet goed voel, thuisblijf, kan ik mezelf beter laten afkeuren door het UWV. En dat kan ik nu ook even niet aan.
N. heeft nog steeds zijn poepfobie waardoor hij het dagenlang inhoudt en vervolgens krijgt hij op 1 dag (gisteren) 6 poepluiers waarvan 1 zó explosief dat al zijn kleren en zijn handen onder de kak zitten en hij overal een spoor achterlaat wat ik dan snel snel moet schoonmaken terwijl hij onder de douche staat... En hij is nog steeds niet aan de beurt bij de kinderpsychiater, want die wachtlijst is bijna een half jaar.
Ik ben boos omdat ik gisteren wél een mooie droom heb gehad die me deed denken dat mijn hoofd een mooie plek was vol creatieve ideeën en visies voor de toekomst. En vandaag denk ik alleen maar: pijn, werken, poepluiers en in mijn droom heb ik niet eens de privacy om mijn eigen emoties te verwerken. IK BEN BOOS.
Sorry, dit had ook wel in het klaagtopic gekund 🙈