Elsie89 Onze zoon (11weken) heeft echt altijd dunne ontlasting. Ik ben van dochter zachte maar wel iets compacter gewend. Is dat dunne ook normaal? Heb hem vandaag al 2 x nieuwe kleren aan gedaan omdat het op zn rug liep. De luier is niet vol dan maar het loopt al op zijn rug voor de luier het kan absorberen.
Owl Hier was het altijd dun, het werd pas wat steviger toen ze normale maaltijden aten - dus ongeveer vanaf 1 jaar.
Toch6 Dat was hier ook tot ze vast voedsel aten. Tot die tijd veel wassen. 1 voordeel: je gebruikt wèl alle kleertjes zo 😂
Cactusje Geef je bv? Het schijnt dan namelijk dunner te zijn dan bij fv. Hier 2 kindjes die fv kregen, de poep was niet zo dun dat het de pamper uit liep, maar smeuïg zeg maar.
Elsie89 Cactusje ik geef inderdaad bv. Ben blij te lezen dat t normaal is. Vanmorgen nog wat extra rompers ingeslagen dus gaat goed komen.
Toch6 Elsie89 ga er dan maar vanuit dat het zo blijft tot de vaste voeding😉 Had kraamzorg en/pf consultatiebureau dat niet gezegt?
Elsie89 Toch6 bij de kraamzorg was het vooral nog meconium en cb heb ik er nog niet naar gevraagd eigenlijk. Maar prima hoor vaste voeding duurt nog even hij is nog geen 3 maanden. Maar zolang hij er geen last van heeft is het hooguit wat extra verschonen. Nou ja die paar luiers extra kunnen we wel aan denk::😋
Toch6 Elsie89 èn altijd reservekleding mee als je weggaat. Ik had op gegeven moment voor mezelf ook maar een tas standaard in de auto liggen 😂 te vaak gehad dat het op schoot mis ging en ik dus ook vies was 😖