Ik heb een compleet ander kind thuis dan wat vanmorgen is vertrokken 😱
I is helemaal door het dolle heen, want anime-meisje speelt dezelfde games en leest dezelfde manga's en weet ik het allemaal, maar waar het vanmorgen echt nog vreselijke angst was en springkussens sowieso stom zijn, was het nu een we zijn mega vaak op de waterslide geweest en hebben kapot veel gelachen!
Ik krijg nu al bakken vol met verhalen en enthousiasme, terwijl ik daar normaal gesproken minimaal een uur op moet wachten voordat I enigszins aanspreekbaar is 😅
Het zal allemaal wel wat tijd kosten voordat die echt gewend is, maar I heeft er nu zelf ook vertrouwen in dat het allemaal goed gaat komen, en dat scheelt echt veel!! 😁
Maar ik ben ook echt heel trots op I, die vind sociale situaties gewoon heel moeilijk, en de afgelopen maanden hebben we het gehad over hoe die dat kan oefenen. Je hoeft niet meteen een hele presentatie te kunnen houden, maar begin met het groeten van een vreemde, vraag of je een hond mag aaien, geef iemand een complimentje. En dat laatste had die dus gedaan: Ik vond het echt heel eng maar ik had gezegd dat ik haar tshirt gaaf vond, en toen begonnen we te praten over manga's... En tja, nu zitten ze dus samen te gamen 🥰
H loopt ondertussen te sms'en dat die een crush heeft op een klasgenootje dus ik denk dat die kennismaking ook wel goed verloopt 🤣