De discussie loopt vanaf het begin schreef als de mods achter de schermen al een discussie over het onderwerp hebben gevoerd.
Dan kan je wel een discussie voeren met leden, echter zie ik in dit topic zo'n 5 verschillende leden en daarnaast heel veel paarse bliksemschichten voorbij komen.
Ik heb niet alles gelezen. Ik haak af bij een topic waarbij veel meteen standpunten gaan herhalen maar op een net andere manier verwoord.
Het is lastig om om te schakelen van iets wat je kent naar iets nieuws. Zo'n 400 leden komen van een bepaald forum en zijn die indeling en 'regels' gewend.
Ikzelf stoor me bijvoorbeeld nu aan de dubbele topics over uitspraken en outfits. Dat zou mi in een mamalounge gedeelte kunnen.
Ik heb geen idee hoe je de topics inclusief kan maken. Ikzelf vind voor beide wat te zeggen. Echter gaat mijn voorkeur uit naar topics van kinderen die in dezelfde fase/ontwikkeling zitten als mijn kinderen. Als ik een slaaptopic heb van mijn oudste raakt deze ondergesneeuwd door de sneeuwdump aan slaaptopics van baby's. Dat zou ik jammer vinden.
Mijn tip hierbij is dan ook, of voer deze discussie alleen achter de schermen of voer deze open.
Mijn top, wat fijn dat jullie je zo inzetten om het voor iedereen fijn willen maken.