Cactusje Blue Jemig wat een rollercoaster! En natuurlijk ben je gewoon welkom hier al ziet je leven er nu anders uit. Ook voor jou is hier plek!
Vulpen Blue Ik vind het supertof dat je er weer bent, wat mij betreft hoor je er helemaal bij. Welkom terug! Wat heb je veel meegemaakt de afgelopen tijd, sterkte!
Blue Bedankt meiden. Heb m'n post net weggehaald, voelde toch niet goed om het zo open op het internet te gooien. Wel hoop ik in de toekomst zo nu en dan gewoon weer mee te schrijven 🙂
Rietjesbeker Blue welkom terug! En je bent hier volgens mij altijd welkom, maak je daar geen zorgen over!
Honkeytonk Blue fijn dat je er weer bent en wat ene heftige tijd had je. En je hoort hier net zoveel thuis als ieder ander hoor!! 😘😘
Kipsate Blue Super knap dat je zo voor jezelf opkomt, je klinkt heel sterk al zal jij dat zelf misschien anders ervaren.
[verwijderd] @Blue welkom terug!! Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik geen idee heb wie je hiervoor was (Of was dit toen ook al jouw naam?), maar als ik het zo eens lees heb je een stormachtige tijd achter de rug. Heel veel sterkte!
Blue Bedankt dames. @[verwijderd] hiervoor was ik Artemis. De afgelopen maanden waren wel heftig ja. Kortgezegd: ik heb mijn baan opgezegd, en mijn man en ik zijn onverwacht uit elkaar gegaan. Dus opeens staat alles op z'n kop, en lijkt het alsof ik helemaal opnieuw moet beginnen met m'n leven.
Bloem Blue ah, nu weet ik het ook. 👍Jeetje, heftig hoor. Maar alles gebeurd met een reden denk ik dan maar. Het is kl*te, maar geeft ook nieuwe kansen.
Rietjesbeker Blue dat klinkt zeker als een paar hele heftige maanden. Hopelijk vind je snel je open raam na het sluiten van deze deur!
Diazz Blue Welkom terug! Wat enorm heftig allemaal. Veel sterkte en hopelijk komt er gauw wat rust op je pad!
[verwijderd] @Blue, Welkom terug! Ik vond het jammer toen je wegging, dus leuk dat je er weer bent. Ik heb je hele relaas gemist, maar veel sterkte met alles.
[verwijderd] Blue fijn dat je er weer bent. Ik heb het ook niet helemaal meegekregen, maar je leven momenteel klinkt als een achtbaan. Heftig zeg en veel sterkte.