[verwijderd] robot is langsgeweest. Metatags doen tegenwoordig niet meer zo veel. Versheid en links naar het forum gaan helpen
Stel jezelf voor
[verwijderd]
@LucP ik had er nog wat bij gezet in mijn eerste bericht. Ik heb namelijk geen idee wat ik hier schrijf, maar mijn wederhelft roept dit allemaal.
[verwijderd] staat aan, maar (nog) niemand linkt naar ons, da's t voornaamste. De naam van de site weergeven als titel moet ik ook maar eens gaan doen .
Naja, vindbaarheid is niet echt top prio nu
[verwijderd]
[verwijderd]
Ohhhhh ik dacht al, wat zรฉgt ze in hemelsnaam?!?
[verwijderd] ja dat dacht ik ook. Sinds wanneer is die [verwijderd] zoโn whizzkid
[verwijderd]
[verwijderd] Betsy ik vond het allemaal wel stoer klinken en gezien de serieuze reactie van @LucP heb ik ook nog echt bestaande woorden gebruikt. Wat ze betekenen weet ik ook niet. Serieus metatags en Google robots ???
[verwijderd]
[verwijderd] Ik dacht al...
Hoi, ik ben Tulpje, op het ZP forum een meelezer.
Nu de leukste mensen daar weg zijn toch maar de stoute schoenen aangetrokken en me hier aangemeld met de bedoeling hier wel mee te kletsen.
[verwijderd]
Tulpje gezellig!!
Hallo, ik ben 'Montana' het jongere zusje van @[verwijderd].. ik heb 2 kinderen een zoontje van 4 en een dochter van 2 jaar.. mega druk dus.. ik ben begin deze maand 31 geworden en woon samen met mijn vriend en kinderen.
Hoi!
[verwijderd] nee, denk t niet.. is niet zo'n forum-guy.. haha
[verwijderd]
@Montana Welkom!! Gelijk even een leuke foto plaatsen in het 'show jezelf' topic??