• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] ik moet bij jou avatar altijd denken aan die plaatjes van je baarmoeder + eierstokken, waarmee uitgelegd wordt hoe bijvoorbeeld de menstruatie werkt πŸ™ˆ

Heb ook geen flauw idee of het een soort symbool is en wat het dan betekent?

• [verwijderd]

[verwijderd] Nou....ik zie het ook. Maar zo heb ik het nooit uitgezocht. Het is een Art nouveau tegel.
    Maar ik zie het ook hoor. Wel toepasselijk ha ha

Hoi allemaal,

Ik ben Skye, mama van 2 kids, een jongen van 7 en een meisje van 4.
      Ik ben ook afkomstig van het andere forumπŸ™ˆ maar daar ben ik alleen een meelezer. Het lijkt me leuk om hier wat actiever mee te kletsen!
      Ik moet even uitpluizen hoe het allemaal werkt hier.

• [verwijderd]

Manque Hoera, ons 300ste lid meldde zich zojuist aan!

Wie is het?? 🀣

[verwijderd] Wie is het?? 🀣

Ik kan dat niet zien, Luc heeft de database met namen en e-mailadressen en die is nu D&D-en met zijn zus...
        Maar ik zag het gewoon op de teller onderin beeld πŸ™‚

@[verwijderd] Ik denk dat het misschien wel eens de persoon boven je kon zijn πŸ˜‚

Susy hier. Op zp ook jarenlang actief meegeschreven onder deze naam, maar de laatste paar jaar (niet meer zo actief) onder een andere naam.
          De reden dat ik hier me heb aangemeld is , behalve nieuwsgierigheidπŸ™ˆ, dat de naam vh forum me veel meer aanspreekt. Onze kinderwens is, God dank, in vervulling gegaan en we zijn compleet nu. Voelt beetje raar om dan nog op een ZWANGERschapspagina te blijven hangen. Top gekozen naam dus ook. Voor mij reden om hier te blijven (hoewel ik verder niets tegen zp heb).

• [verwijderd]

Manque Dat is mijn twintigste 'duuuuhhhhh' moment van vandaag πŸ˜…

Ik ben ook over. Geen idee wat er gespeeld heeft op zp... Laatste tijd minder tijd om actief te forummen.

Maar goed, ik ben over onder mn eigen naam, Averlhach, hier gekomen. Moeder van 2 jongens, waarvan de oudste ass heeft.
          Hopelijk werken de taggs en pbtjes hier even goed en mocht iemand vragen hebben hoor ik het wel. Zal proberen mn handtekening om te zetten.

Averlhach Hopelijk werken de taggs en pbtjes hier even goed en mocht iemand vragen hebben hoor ik het wel. Zal proberen mn handtekening om te zetten.

Welkom! Leuk dat je er ook bent πŸ™‚
            Je noemt allerlei dingen die nog niet goed werken, sorryπŸ˜‚
            Kijk even in het subtopic 'Over deze site' daarin legt @LucP uit aan welke functionaliteiten er momenteel gewerkt wordt. Daarin worden ook wat bugs genoemd waar we mee bezig zijn.
            Dit forum is in een dag opgezet met beta-software, dus het is nog volop in ontwikkeling.

Manque
              Ach... bij elke geboorte van een kind is het zoeken naar de gebruiksaanwijzing. Hier dus ook πŸ˜‰ Ik wacht geduldig af.

Hoi!!!
              Hier nog 1 van zp πŸ˜ƒ
              Daar 2littlemonkeys en hier ook. 30 jaar, mama van 2 jongens van 4 en 6, samenwonend met partner (bijna 9 jaar samen).

Ziet er in ieder geval top uit hier!

Hallo!
              Ik ben Loft91, afkomstig van het andere forum maar was daar meer meelezer, hoop hier wat actiever mee te gaan schrijven.
              Ik ben mama van een zoon van bijna 4 en een dochtertje van 1.
              Mijn complimenten voor dit nieuwe forum! Het ziet er super uit!

Zal me ook nog even voorstellen ☺️. Ik ben Suzy85, net als op zp. Niet heel actief schrijvend daar. Misschien hier wel iets meer. Ik heb een dochter van ruim een jaar nu, ben 33 en hoop ook ergens een keer een tweede kindje te mogen verwelkomen.

• [verwijderd]

Ik zit net in de namentopics te lezen en bedacht me dat ik Hummeltje (dacht ik dat het was),nog niet gespot heb. Heeft iemand haar al gezien hier?

• [verwijderd]

[verwijderd] Haha ik dacht altijd dat het bewust een foto van een baarmoeder was.

ZP... Zwangerschappen.. baarmoeder..
                Ik vond het wel logisch eigenlijk πŸ˜‚πŸ™ˆ