Jaaaaaaa daar is ze weer! Ik heb nog zo vaak aan je gedacht als het over in touwen klimmen of zo gaat, en me afgevraagd hoe het met je gaat. En sterkte met de revalidatie zeg, in touwen klimmen zit er nu dan zeker even niet in πŸ™

• Ansji hebben hierop gereageerd.
  • Trees vindt dit leuk

Trees wat ontzettend fijn om je hier weer te zien! Ik heb ook veel aan je gedacht.
    Wat heftig, heel veel sterkte met de revalidatie.

@Trees wat fijn dat je er weer bent en hopelijk ben je gauw weer de oude!

• [verwijderd]

Trees oh jeetje wat heftig zeg! Heel veel sterkte met revalideren!

Trees OMG je bent terug! Ik ben zo blij πŸ₯° Ik heb nog zo vaak aan je gedacht! Wat naar van je herseninfarct zeg. Heb je veel schade hiervan?

@Trees wat leuk dat je weer terug bent. Wel erg heftig van het infarct zeg.

Wat fijn en leuk dat je er weer bent!
    Wat heftig zeg, jeeej😞

Zo wat heftig zeg. In mijn hoofd ben je zo'n actieve sportieve vrouw en dan zomaar dit...

Jeetje wat heftig @Trees , leuk dat je weer terug bent, maar wat een heftig berichtje.

Hi @Trees, ik dacht ook meteen aan je sportieve acties en het "in je eigen zweet verdrink je niet" topic, maar ook aan je hond en je dochters en hoe je altijd goede adviezen gaf. Welkom terug en wat een heftig bericht!

Trees welkom terug!
    ik ben er ook nog. Was het toen nog toch4? Toch5 is inmiddels 1j4m, onze kleine C πŸ’

Welkom terug Trees πŸ˜€

Wat fijn dat je weer terug bent! Ik heb vaak aan je gedacht. Wat een naar nieuws! Veel sterkte met de revalidatie!

Trees He wat leuk je weer je zien. Je was onze huis psycholoog toch?
    Ik lees net je andere topic en moet zeggen dat ik je ratio bewonder. Door jouw handelen ben je er snel bij geweest denk ik. Ben benieuwd naar je verhaal en veel sterkte gewenst!

Vulpen Door de touwen weet ik ook weer wie je bent @Trees !

Welkom terug, en wel schrikken van je nieuws, ik hoop dat je herstel voorspoedig gaat.

Trees Kort samengevat. Ik heb een herseninfarct gehad en ben nu hard bezig met revalidatie.

Wow! Ik heb echt regelmatig aan je gedacht. Wat fijn dat je hier weer bent. Wat erg van het herseninfarct 😨