Na anderhalf jaar weg geweest toch maar weer een account aangemaakt. Ik zie eigenlijk alleen maar bekende namen op het forum (leuk!) en ik heb geen idee of jullie weten wie ik nog ben. Volgens mij was mijn forumnaam Treez?!? Of ook gewoon Trees? Lijkt mij in ieder geval leuk om weer mee te kletsen ☺️.

• [verwijderd]

Trees yaaaaay!! Ik zag je naam als laatst geposte en ik bereidde me voor op een teleurstelling dat het gewoon een vreemde was die toevallig die naam had gekozen, maar je bent het echt!! 🥳
    Superleuk! Hoe gaat het met je?

Ik was voorheen beebo

Trees je bent er weer!!!
      Wat fijn dat je er weer bent.
      Hoe gaat het met je?

Edit, ik ben ook van naam veranderd in je afwezigheid geloof ik.

• Trees hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] leuk om jou hier ook weer te zien. Hoe is het met jou?

Ik weet niet eens waar ik moet beginnen om te vertellen hoe het hier is. Er zijn heel veel mooie en goeie dingen gebeurd het afgelopen anderhalf jaar. Helaas is mijn leven een paar weken geleden, volledig veranderd. Kort samengevat. Ik heb een herseninfarct gehad en ben nu hard bezig met revalidatie. Gezellige binnenkomer 😬.

June toch komt mij je naam wel bekend voor. Net zoals buffy trouwens. Misschien beiden net veranderd voordat ik weg ging?

Trees Treez! Wat leuk dat je weer terug bent. Ik ben nog steeds Hopsatee. Maar nu met een baby erbij (de derde, nu een klein meisje van 3 maanden met twee grote broers van 4 en 7)

Heel benieuwd hoe het met je gaat! Hoe gaat het met je kinderen?

• Trees hebben hierop gereageerd.

Wat leuk wat je terug bent @Trees!
            Maar jeetje wat schrikken zeg! Hoe gaat het nu?

Trees edit; jeetje zeg wat enorm heftig joh! Daar schrik ik van! Hoe gaat het nu?

Trees Wow jeetje Trees, wat heftig! Wat merk je er zoal van? Wat schrikken zeg. Maar enorm fijn om je hier weer terug te zien, er werd hier zéker nog vaak aan je gedacht!

Edit: geen idee of ik toen ook al Zuremat heette, of misschien nog Schuurpapier. Over zo'n 3,5 week komt er een klein zuur matje bij 😃

Trees allereerst, welkom terug! En wat een binnenkomer inderdaad, hoe gaat het met je? Er zal dan wel het nodige veranderd zijn in de afgelopen weken (laat staan de laatste 1,5 jaar)... Ik hoop dat het naar verhouding goed gaat en je er weer helemaal bovenop komt ❤️

Trees ooohhhww wat leukkkk!!! Hoopte dat je weer terug zou komen🤗🤗🤗🤗🤗. Hoe gaat het!!????

Edit lees net verder. Wat heftig meis....😳.

(Ben Louan)