• [verwijderd]

Snoeki ah, jij loedermoeder.
Nee, grapje. Ben je bekomen van de schrik?

• Snoeki hebben hierop gereageerd.
    • [verwijderd]

Ik ben zo moe dat ik net de airfryer pakte i.p.v. de eierkoker ๐Ÿ˜…
    Mijn man heeft me heel hard uitgelachen toen ik daar stond met mโ€™n eitjes ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…

Ik ging vanmorgen een was laten draaien. In plaats van wasverzachter deed ik allesreiniger in het bakje.๐Ÿ™ˆ
      gelukkig was het niet veel en heb er daarna een hele scheut wasverzachter bij gedaan.

• [verwijderd]

Robije SERIEUS??
      ik moet me echt eens verdiepen in dat ding ๐Ÿ˜…

Ik heb vandaag het raam van de auto open laten staan. Heerlijk joh, die natte sneeuw naar binnen๐Ÿ‘๐Ÿผ Ik hoop dat man met auto wil ruilen morgenochtend. Die heeft wat dikkere billen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Bubblicious had ik laatst op t werk. Collega had hem ontkalkt, niet gezegd en niet nagespoeld. Ik daarna water opgezet voor de koffie en thee ronde. Dacht al wel ruikt beetje vreemd. Kreeg later van alle bewoners die thee hadden gehad te horen dat de thee zo vies was ๐Ÿ˜‚

6 dagen later

Ik wou gister contact opnemen met postnl. Dus ik toets het nummer in en bel. Vond het wel wat vreemd dat er geen bandje/keuzemenu afgespeeld werd maar dat het gewoon over ging. Word er opgenomen, dus ik zeg ja goedemiddag blablabla.
          Zegt die man je bent verkeerd verbonden je hebt 2 cijfers omgewisseld ๐Ÿคญ.
          oeps...

Ik nam de telefoon net op met goedemi, ehm goedemo, nee goedemid, laat maar zitten met M.
            Verkeerde sessie van iemand eruit gegooid
            Net koffie gezet, maar vergeten een cupje erin te doen, dus ik heb wel een hele erge koffie verkeerd nu

• [verwijderd]

Marshmallow ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ Dat gebeurt mij ook regelmatig aan de telefoon!

Ja zo stom is dat he? Soms zeg ik ook om 16 uur 's middags gewoon in de volle overtuiging Goedemorgen....

Net middenin een gesprek verbrak de verbinding en hoorde ik mijn mobiel trillen. Het teken dat ie uitgaat. Vergeten de telefoon aan de lader te leggen vanmorgen. Lekker bezig hoor vandaag.

• [verwijderd]

Marshmallow Ik werk normaal alleen 's middags, maar sinds kort ook weer een ochtend, dus hier gaat dat heel vaak mis haha, is t 9 uur en ben ik al aan het goedemiddag-gen ๐Ÿ˜‚

• [verwijderd]

Niet vandaag maar een tijd geleden... bij de McDonalds in de McDrive. Paal zegt goedemiddag welkom bij McDonalds wat wilt u bestellen? En ik antwoord alsof ik met iemand aan het bellen ben met Goedenmiddag u spreekt met Dasty van der Queen mag ik alstublieft ...bestelling... van u? En pas toen ik klaar was met die riedel had ik door wat ik gezegt had ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜‚

@[verwijderd] oh ja dan gaat dat vaak mis. Andersom heb ik het ook wel eens, heel enthousiast goedemiddag zeggen om 8 uur haha

@[verwijderd] haha hilarisch. Zo belde ik eens voor mezelf naar een instantie. En ik zeg met Wensmamma van de servicedesk ict.