Tadaa! Deze is van 11 september, maar ik had niet direct de behoefte om het op internet te slingeren π
Ik zei al een tijdje dat ik niet het gevoel had dat ik in Nederland zwanger zou raken doordat ik gewoon teveel stress had van werk afronden en verhuizen enzovoort. Nou we waren net in Spanje en gelijk raakπ dat zag ik nou ook weer niet aankomen. Ik ben nu wel aan het idee gewend maar het was echt veel tegelijk, ik deed de test toen we net aangekomen waren in ons nieuwe (tijdelijke) huis, de volgende ochtend begon mijn vriend aan zijn eerste werkdag op een nieuwe school. En ik was echt in shock, ik was een paar dagen over tijd en dacht ergens wel dat ik nu zwanger was, maar kon gewoon niet echt geloven dat het mij op de natuurlijke manier zou lukken. Zorgverzekering is ook nog steeds niet rond, duurt allemaal lang. Maar maandagavond hebben we de eerste echo bij een privekliniek, dan ben ik ongeveer 8 weken. Ik vind het heel spannend! Hoop echt dat alles er dan goed uitziet.
Voor de rest en ik de hele tijd extreem moe en ook veel misselijk en ik heb nauwelijks eetlust, ik vind het best pittig en voel me soms ook wel een beetje eenzaam omdat mijn vriend fulltime werkt. Ik had van te voren natuurlijk allemaal ideeΓ«n over nieuwe mensen ontmoeten hier, maar ik heb daar nu helemaal geen energie voor.