Aries Honkeytonk O nee, wat rot zeg! En je gezegend voelen met wat je hebt en hier heel verdrietig over zijn kan prima naast elkaar bestaan, dat is echt niet ondankbaar.
Cactusje Honkeytonk Tuurlijk mag je wel mopperen! Of balen, of het jammer vinden, of verdrietig zijn. De derde is toch niet minder gewenst omdat je er al 2 hebt?
Honkeytonk [verwijderd] moet nog even met ziekenhuis bellen, heb medicatie, zolang ik die gebruik zal menstruatie niet zomaar komen, maar ja, of het zinvol is door te gebruiken, dan duurt het vooral langer voor we weer verder kunnen.
Honkeytonk Dankjewel allemaal! [verwijderd] ik voel me vooral heel moe. Toch een beetje spanning die nu eruit vloeit denk ik. Ga zo even in de auto lekker muziek luisteren (zit op mijn werk, maar heb vanmiddag eerder vrij).
LH2606 Hoi dames, ben ik weer! eerste cyclus na mijn miskraam, curettage en lange nasleep duurde 23 dagen. Nu de 2e ronde dag 30, en vandaag met middagurine deze test in handen. Tuur, Tuur, Tuur, maar lijk iets te zien, wat jullie? π !
mck Hey.. hier in ronde 3 na miskraam .. vandaag 2 dagen overtijd maar nog geen echte positieve test..na enorm turen leek ik iets te zien maar goed.. zondag nogmaals proberen hopelijk dan wel duidelijk.. ik zie op jou foto wel een streepje! Hopelijk snel duidelijker!