[verwijderd] @[verwijderd] Nou ja zeg! Wat raar dat er dan een lichtje plusje te zien was op de Clear Blue?
[verwijderd] [verwijderd] Ja, vond ik ook. In alle 2,5 jaar dat wij in de mmm hebben gezeten ook nog nooit gehad. En heb destijds met veel verschillende testen getest.
[verwijderd] Born2bme Sorry ik zie nu pas jouw berichtje. Het is jammer, maar het is niet zo dat we hierdoor alsnog voor een tweede gaan proberen. Het gekke is dat ik nog steeds niet ongesteld ben.
Verw8 [verwijderd] hoeveel ben je nu overtijd? Mss dat het voor de action nog wat te vroeg was? En dat de cb gevoeliger is en daarom wel positief?
[verwijderd] Verw8 Mijn cyclus is heel onregelmatig, tussen de 4 en 6 weken, maar nu zijn we de 6 weken wel weer voorbij.
[verwijderd] [verwijderd] Ik heb het nogmaals met mijn man besproken en hij vindt het onzin om nog een test te doen. Ik wacht nog maar eventjes af.
[verwijderd] [verwijderd] gewoon een lange rare cyclus dus. Maar hoe dan die ene licht postieve test? Frustrerend , haha
Honkeytonk Misschien was die licht positieve een reactie op de eisprong? Dat las ik op zp weleens. Geen idee hoor, roep maar na wat ik gelezen heb haha