Ietjuh sowieso superirritant die onzekerheid.
Ik had een vrij regelmatige cyclus, wel lang, maar vaak niet meer dan 5 dagen variΓ«rend. Toch had ik af en toe ineens een uitschieter die veel langer was..
Ik had mijn laatste cyclus op dag 20 mijn ovulatie en op dag 33 testte ik positief, ik weet ff niet meer welke test.. Kruidvat zal misschien niet meer zo fenomenaal zijn als een paar jaar terug maar ik kan me niet voorstellen dat meerdere testen vals negatief geven hoor.
Wat wel zou kunnen, is dat je ovulatie ergens tussen dag 28 en 33 was, dan ben je nu dus 10-15 dpo, en zou je misschien net te vroeg getest hebben. De kans is niet zo heel groot, maar als je met pcos een eisprong hebt kan je gewoon zwanger worden, dat is de reden dat ze bij mij lang hebben gewacht met behandelen, want cyclus=ei=zwangerschapskans. Ik zou over een weekje nog een keer testen als je dan nog niet ongesteld bent.
De keren dat ik dacht "misschien" in het verleden, was het wel vaak zo dat ik pas ongesteld werd als ik tΓ³ch weer getest had. Alsof mn lichaam er op wachtte tot ik zeker wist dat het niet zo kon zijn π€¨