Ik schrijf niet zo heel veel mee, maar lees wel mee. Aangezien mijn vriendinnen al lang en breed uit de zwangerschapsperiode zijn dacht ik, ik vraag het hier. Ik weet niet zo goed in welk topic ik dit moet plaatsen, maar wil er ook geen eigen topic voor maken. En aangezien het over testen gaat dan maar hier. Hopelijk is dat oké.
Op dag 28 van mij cyclus heb ik sex gehad met mijn man zonder voorbehoedsmiddelen omdat ik voelde dat mijn menstruatie er aan kwam en mijn cyclussen de afgelopen periode niet boven de 30 dagen uit kwam. Met een enkele uitschieter naar 33. (Ik ben ook bekend met PCOS)
Maar ondertussen zit ik op dag 43 😳en dus nog steeds geen menstruatie. Ik heb vanmorgen en eergisteren wel al met de 2v€5 Kruidvat zwangerschapstest getest. Maar nog prachtig Omo wit. Alleen nu las ik dat deze tegenwoordig helemaal niet zo betrouwbaar meer zijn.
Welke test raden jullie aan die wel betrouwbaar zijn. Ik zat al we naar de predictor te kijken maar pfieuw wat zijn die prijzig 😖.
de kans dat ik zwanger ben schat ik niet heel hoog in, aangezien ik dus pcos heb en mijn man verminderd vruchtbaar. Voor dochter zijn we ruim 3 jaar bezig geweest en ben uiteindelijk via ICSI zwanger geworden.
Maar ik voel wel van alles 🙄. Ik kan niet zo heel goed tegen deze onduidelijkheid.