Hoi meiden, hopelijk vinden jullie het goed als ik even van me af schrijf. Na jaren proberen en ziekenhuis in en uit zijn wij in 2013 de gelukkige ouders geworden van onze zoon via IVF. Nu 6 (eind vh jaar 7). Wij zijn toen in 2015 gegaan voor een 2e kindje. De laatste poging hebben we in Gent gedaan (ICSI). Helaas heeft dit geen resultaat opgeleverd. Wij zijn nu ongeveer zo'n 3 jaar afscheid aan het nemen van onze wens. Het laat je nooit volledig los.
Maar dan nu ineens afgelopen cyclus voelde ik me een week na mijn eisprong niet zo lekker. Beetje duizelig en misselijk. Op 14 dpo maar een testje gedaan en positief! Ik kan het niet geloven! Vandaag (17 dpo) deze digitale van Clearblue en ben helemaal in de wolken! Ik had echt nooit meer gedacht dit mee te maken. Mijn testen lopen ook heel mooi op, dus voor nu ziet het er heel goed uit. Ik ben wel al 39 dus hoop niet dat dat problemen kan opleveren...
Ik wil het graag van de daken schreeuwen (maar dat doe ik niet, dus ik plaats het hier đ).
Groetjes Salsa