[verwijderd] Cactusje heel spannend đ pms en zwangerschap lijken zo op elkaar he? Heb ik ook zowat elke maand last van, haha.
Eowyn [verwijderd] ik vind het zo lastig om hier neer te zetten maar het was dus niet gepland dus ik schrok vooral heel erg. We hebben nog een kleintje van 8 maanden ong. Mijn man zag nog niks op de test dus wou even checken bij jullie aangezien ik flink in de stress zat. De testen lopen wel op maar ik bloed wel elke keer. Dus het is even afwachten en ik weet slecht wat te voelen en dan voel ik me weer zo schuldig tegenover mensen waarbij het zo lastig gaat đ
[verwijderd] Eowyn niet schuldig voelen! Makkelijker gezegd dan gedaan maar echt hoor. Het leven/het universum/God/Moeder natuur moet zich schamen omdat ze het sommige zo ontzettend moeilijk maken zonder reden. Sommige het zelfs onmogelijk maken zonder reden. Maar dat is niet jouw schuld, en ik weet zeker dat als jij er invloed op had je ieder liefhebben stel een kind had gegeven đ Ik hoop dat alles goed mag gaan. Hoeveel weken ben je nu? Misschien kun je een afspraak maken bij de vk om even te spieken binnen? (Kweenie hoe dat precies werkt in NL)
Eowyn [verwijderd] dat sowieso <3 het is niet altijd eerlijk geregeld inderdaad. Ik ben nog niet ver genoeg, ze kunnen niks zien nog. Ik ben nu 4 weken 2 dagen. Ik test altijd vroeg positief ik maak blijkbaar snel hcg aan. Dus we wachten nog even af.
[verwijderd] Honkeytonk ik denk niet dat het raak is hoor. We hebben maar 1 keer seks gehad (want we warwn in NL natuurlijk) en ik weet niet of het wel op de juiste dag is geweest đ
[verwijderd] Honkeytonk het is een early test, haha. Ik zit denk ik nog 2 of 3 dagen voor mijn NOD. De meest stille en saaie seks ooit leidt tot een kind, nu zal die avond al helemaal nooit meer vergeten đ¤Ŗ
Honkeytonk [verwijderd] dat wordt wat uitleggen aan je schoonbroer en zus đđđđđ¤Ŗđ¤Ŗđ¤Ŗ
Toch6 [verwijderd] dan weet je hoe het moet als je er nog 1 wil đ gewoon even logeren en saaie seks hebben đ¤Ŗ
Marshmallow @[verwijderd] ja wat goed, echt duidelijk zichtbaar al, ik hoop dat ze alleen nog maar oplopen en alles goed blijft gaan!