Vast wel! Het is vakantie dan hier, dus dat geef wat meer rust. Ga verder ook niet carnavallen dus zit sowieso opgesloten binnen om alles te ontwijken π
[verwijderd] Dat vind ik echt zo knap! Dat je echt totaal niet weet waar je heen gaat en welke wegen je daarvoor pakt. Ik zou gek worden en alles zou gaan jeuken (vooral mijn hoofd π)
Ik raak juist makkelijk uitgekeken op een verhaal als ik eenmaal weet hoe het afloopt, dus dat zorgt ervoor dat ik het moeilijk vind om het ook af te maken. Ik vind het ontdekken juist leuk, zeker als er dan van die plottwists zijn die ik echt niet zag aankomen. Als ik er dan achter ben is de lol er vanaf en wordt het schrijven zelf meer plichtmatig.. Ik ben dus ook nog nooit toegekomen aan het editen of herschrijven π
[verwijderd] Ja super joh, baal dat ik het niet eerder heb bekeken, want in december kreeg je nog korting als je winner was. Qua spellingscontrole, dat gaat bij mij automatisch goed. Ik heb gekeken in de instellingen van Scrivener en die verwijst naar de spellings-regels in mijn computer zelf. Misschien daar even zoeken?
Daar ga ik eens naar kijken, bedankt voor de tip!
Heb je het converten al ontdekt? Ik vind dat zo leuk aan scrivener, om dan je eigen verhaal te lezen op je ereader. Voelt veel echter dan π