[verwijderd] Ja zeker maar ik kom er nog niet echt achter wat het is. Hij zegt zelf dat als hij grote happen neemt hij dan moet overgeven.
Op de vraag hoe het kan dat hij alles met grote happen kan eten behalve avondeten/groenten geeft hij niet echt antwoord. Dan is het iets van: ik zat vol, mijn hart is gebroken, ik wil alleen fruit eten zoals peer, maar we hebben geen peer....Daar kan ik dus niet echt wat van maken.
Ik heb al uitgelegd dat soms als je ziek bent je moet overgeven maar dat dit dan niet altijd zo is. Dat je gewoon kunt eten zonder over te geven over het algemeen. Dat snapt hij dan wel.
Ik bracht het vanavond ook nog ter sprake als in wat hij dan dacht wat een goed oplossing was omdat ik heb aangegeven dat hij niet alleen maar op koekjes en snoep en toetjes kan leven maar dat avondeten ook belangrijk is en hoe we er samen voor konden zorgen dat hij toch gaat eten. Toen was het antwoord dat hij wel kan eten als we elke dag (noemt alles op wat hij lekker vindt) eten:: 😂
Ik zit er nu meer een beetje mee dat ik niet zo goed weet wat we moeten doen. Hij moet namelijk echt voldoende eten want qua gewicht gaat het niet zo best. Ook hebben wij dus een beetje het idee dat hij het nu ''misbruikt''als in: als ik overgeef hoef ik niet verder te eten en daar wil ik eigenlijk niet in meegaan maar ik wil ook niet elke dag zo'n strijd of er een ding van maken of ''streng'' zijn.
Hopelijk is het een fase...