[verwijderd] Wil de Night King de hele wereld beheersen en er voor zorgen dat niemand zich de 'oude' wereld kan herinneren?
Ja, dit, volgens mij.
Heb je 1984 wel eens gelezen? Daar speelt het beheersen en veranderen van de geschiedenis ook een grote rol in de machtsuitoefening. Ik denk dat de NK dat boek ook heeft gelezen en dacht "ja, dat moet ik ook doen" 😂
Maar helemaal met je eens hoor. Als het blijkbaar zo'n ontzettend belangrijk ding is dat de TER bestaat, dan hadden ze dat beter uit moeten werken. Ik heb nu niet het idee gehad dat het echt veel uitmaakte of ie gedood werd. Misschien klopt het in de boeken wel meer?
En wat je als laatste zegt... hahaha, inderdaad. Volgens mij zat de vorige TER jarenlang in zn uppie in een soort boomwortel-grotconstructie? (Wat ik me nog kan herinneren van vorige series?) Waarom heeft de NK hem toen niet te grazen genomen? Nee, laten we wachten tot de TER in een zwaarbewaakt fort zit, met een leger unsullied een horde dothraki en alle mannen (en meisjes 😉) uit het noorden die maar een zwaard kunnen vasthouden eromheen.
Hoe langer ik erover nadenk hoe minder ik het begrijp...