Elena22 Komende 37 uur het internet mijden voor eventuele spoilers đ¤Ŗ Ik dacht dat ik begrepen had dat de aflevering morgen om 20.00 uur wordt vrijgegeven. Hopelijk geen problemen zoals 2 jaar geleden. Ik zorg er in elk geval voor dat de jongens op tijd op bed liggen en we er helemaal klaar voor zitten. Zijn er hier ook dames die via een illegale manier gaan kijken en dus al eerder gaan kijken dan morgenavond?
iMoeder Elena22 Zijn er hier ook dames die via een illegale manier gaan kijken en dus al eerder gaan kijken dan morgenavond? Ik heb geen Ziggo dus ga downloaden. Maar ik verwacht niet dat ie voor vanavond 12 uur online staat.
Marshmallow Ik kan gewoon pas ergens volgende week de 1e aflevering kijken, heb namelijk problemen met het laatste seizoen terug te kijken dus ik ben nog niet klaar. Dit topic dus mijden komende week.
[verwijderd] Ik moet ook illegaal kijken helaas. Dat zal wel volgende week een keer worden. Weet iemand hoe lang de afleveringen gaan duren? Best lang toch?
iMoeder Ik hoop dat de aflevering een beetje snel online komt in de torrent netwerken. Zodat ik snel kan kijken. Maar het zal waarschijnlijk niet voor maandagavond worden (tot ik kan kijken). Dus tot dan word het spoilers ontwijken.
iMoeder Elena22 Ow? Dat wist ik niet. Ik dacht rond 23:00 zoiets. Dan kijk ik morgen ochtend snel wel even
[verwijderd] Elena22 argh. Ik zit me al 10 uur te verheugen op vanavond.. blijkt het morgen te zijn đ¤Ļââī¸ wat een domper..
Elena22 [verwijderd] Oh chips dat is zeker een domper dan. Vroeg naar bed dan maar, dan is het sneller morgen.
[verwijderd] Elena22 maar ik ben aan het werk... Hoe dan? Kinderen kunnen echt niet voor 7 naar bed...
Elena22 [verwijderd] Ik ben ook pas net klaar met werken. Wij kunnen rond 20.00 uur kijken wanneer de oudste naar bed gaat.
Robijn Wij hebben vanmiddag toen dochter naar de psz was de eerste aflevering gekeken! Goede eerste aflevering, zit er al weer helemaal in đ.