Sweetl Ik heb het topic verder niet gelezen omdat ik bang ben voor spoiers ed haha. Maar nu las ik dat de speelduur vd afleveringen en data bekend zijn. En dat ze excl op ziggo te zien zullen zijn. Nu zijn wij dit jaar overgestapt naar Kpn maar betekend dit dat wij ze niet kunnen gaan zien?
Elena22 Sweetl Zo ver ik heb begrepen is het legaal gezien alleen te zien via Ziggo. Illegaal is het vast ook wel te vinden maar dat weet ik niet.
Elena22 Ik was overnieuw begonnen vanaf de eerste aflevering. Ben nu bij de laatste aflevering van seizoen 2. Nog 47 afleveringen en nog maar 22 dagen ๐ฑ
Elena22 iMoeder Ik doe hard mijn best ๐ Als de jongens nou om 19.00 uur stipt op bed liggen kan ik vanavond er nog wel 4 of 5 afleveringen doorheen drukken haha.
Betsy Wij hebben vorige keer alles opnieuw gekeken voordat het seizoen begon. Dus dit keer ga ik alleen het laatste seizoen opnieuw kijken. Ga ik morgen mee beginnen ๐
Elena22 Betsy Daar zat ik ook eerst aan te denken maar het is al 2 jaar geleden dat ik alles heb gezien dus dacht weer eens tijd en dan zit ik echt in de flow. Ik ben nu bij seizoen 4 dus dat ga ik wel redden.
iMoeder Elena22 Ik ook! Allerlei mensen om me heen, ja je moet dit kijken, ja je moet dat zien. En ik steeds; neeeheeee geen tijd! Ik moet GoT kijken! Ik heb nog maar drie weken! ๐ฑ Andere mensen; ๐คจ
Marshmallow Ik ga morgenavond beginnen met seizoen 6 terugkijken. De rest maar de recaps doen, want daar heb ik natuurlijk geen tijd meer voor nu.
fafa Vandaag nog even begonnen aan het afgelopen seizoen. 3 afleveringen achter elkaar tijdens het huishouden. Zowel kijken als schrobben gaat dan niet optimaal, maar dan ben ik toch wel weer ongeveer bij (zowel met poetsen als met kijken ๐)
Marshmallow Hahaha ook een manier, ik ga kijken via mijn tablet dus zou ook voor mij een optie zijn ๐
Marshmallow Ben nu de recaps aan het kijken. Jammer dat ik t niet allemaal terug kan zien. Ik zit er meteen weer in. Seizoen 7 kijk ik wel terug.
Hopsatee Marshmallow Ja dit gaan wij ook doen! Anders redden we het niet. Tropenjaren he ๐คท๐ผโโ๏ธ
[verwijderd] Er wordt 26 mei een making of uitgezonden https://www.ad.nl/show/hbo-komt-met-toetje-van-twee-uur-na-allerlaatste-aflevering-game-of-thronesa4d4ac84/
Marshmallow Hopsatee Haha ja als ik nog geen kinderen had gehad dan had ik het makkelijk gered, maar tegenwoordig lig ik al om 21 uur uitgeput en doodmoe in mijn bed ๐
Elena22 Hopsatee Ik kijk meestal in de avond 2 of 3 afleveringen en soms tussendoor nog wat. Afgelopen maandag en dinsdag was het erg rustig met de baby's en toen was ik dus onverwachts thuis (alleen!) en kon ik lekker bingewatchen. Vandaag nog niet gekeken omdat ik de hele keuken heb gesopt en opgeruimd maar dan mag ik zometeen als beloning een aflevering kijken haha.