[verwijderd] 2littlemonkeys lol, wij dus! ππ mijn man neemt graag een portie mee naar zn werk i.p.v. boterhammen π
2littlemonkeys [verwijderd] wij zijn het gewoon niet gewend denk ik. Vanuit huis ook niet van onze ouders bijvoorbeeld. Alles wat ik ooit heb ingevroren kwam er niet lekker meer uit en ben er toen ook mee opgehouden. Mijn vriend neemt vaak iets mee van de dag ervoor; ongeveer hetzelfde idee π
[verwijderd] 2littlemonkeys Ik moet zeggen, ik vries alleen type stoofpotten en stamppotten in en dat blijft goed met opwarmen. Oh, en erwtensoep ;-) (maar dat kan ik dus ook echt niet maken voor maar 2 personen!)
Snoopy1979 Gehaktballetjes, broccoli, American pancakes en geroosterde bolletjes π Oudste wilde graag American pancakes bakken en we hadden nog bolletjes, gehakt en broccoli liggen dat op moet.
Manque Van chef @LucP Zelfgemaakte aardappelsalade met eetbare bloemetjes en met spek omwikkelde kiphaasjes.
Marshmallow Marshmallow Restje hiervan. Op donderdag/vrijdag nooit puf om te koken na hele dag werken in Zwolle dus dan eet ik restjes/makkelijk.
Diazz Indonesische rijsttafel: Rijst, kip, rundvlees, Gadogado, Sajoer boontjes, Indische Frikadel en kroepoek. Nu al zin in!
Adje Tartaartjes met uien-tomatenjus, gekarameliseerde witlof, aardappelblokjes (even voorkoken en dan knapperig opgebakken).