[verwijderd] 2littlemonkeys Ik moet zeggen, ik vries alleen type stoofpotten en stamppotten in en dat blijft goed met opwarmen. Oh, en erwtensoep ;-) (maar dat kan ik dus ook echt niet maken voor maar 2 personen!)
Snoopy1979 Gehaktballetjes, broccoli, American pancakes en geroosterde bolletjes π Oudste wilde graag American pancakes bakken en we hadden nog bolletjes, gehakt en broccoli liggen dat op moet.
Manque Van chef @LucP Zelfgemaakte aardappelsalade met eetbare bloemetjes en met spek omwikkelde kiphaasjes.
Marshmallow Marshmallow Restje hiervan. Op donderdag/vrijdag nooit puf om te koken na hele dag werken in Zwolle dus dan eet ik restjes/makkelijk.
Diazz Indonesische rijsttafel: Rijst, kip, rundvlees, Gadogado, Sajoer boontjes, Indische Frikadel en kroepoek. Nu al zin in!
Adje Tartaartjes met uien-tomatenjus, gekarameliseerde witlof, aardappelblokjes (even voorkoken en dan knapperig opgebakken).
Hooyo-shimbir Lams masala, kousenband gestoofd in pittige ketjap en rijst. Allemaal te pittig gemaakt voor de meisjes die hebben er bijna niks van op π