[verwijderd] Bloemkoolsoep! Heb er alleen niks van broodjes of crackertjes bij ofzo, bedenk ik me nu...
2littlemonkeys Een ovenschotel met wat groente wat nog in de koelkast ligt (boontjes, champignon, courgette), Kipgehakt, spekjes, rosti, groente-kaassaus en wat geraspte kaas erop
[verwijderd] Ik ben nog steeds ziek (longontsteking) dus eet een cup a soupje en man neemt voor hem en de kinderen chinees mee onderweg naar huis want ik heb geen kracht voor ze te koken vandaag.
Adje Wat we zouden eten: Thaise zoete aardappelsoep met korianderpesto en broodjes pulled chicken met homemade bbq-saus, peen julienne en rucola. maar dat schuift door naar morgen... We hebben vandaag uiteindelijk pizza gegeten (en ik een maaltijdsalade).
Hopsatee Adje Ik heb gisteren pulled chicken met homemade bbq-saus gemaakt uit de slowcooker. Was vet lekker! Vrijdag samen met vriendin gekookt: groene asperges met tomaat-kipfiletsalsa - Thaise Pad Thai - Melted Chocolate cake
2littlemonkeys Wij hadden pizza-brood, oftewel een ciabatta doormidden gesneden met pizza saus en topping naar keuze.
[verwijderd] Ijsbergslastamppot met uitgebakken spekjes, puntpaprika, champignons, ui en 4 seizoenen peper
[verwijderd] [verwijderd] nog nooit van gehoord! Is dat lekker als de ijsbergsla warm wordt? Bak je die mee of roer je die aan het eind er nog doorheen? Ik hou van knapperige koude ijsbergsla, dus het is nog nooit in me opgekomen om het door een stamppot te doen!
[verwijderd] [verwijderd] de sla pas op het allerlaatste moment toevoegen, net als bij rauwe andijviestamppot ☺
[verwijderd] [verwijderd] wat grappig, had er nooit van gehoord. Ga ik eens proberen 👍 Wij hebben kipschnitzel, aardappelkroketjes en bloemkool gegeten.