Vulpen Huggybird Toen niks, toen gingen we eten. Het was niet speciaal heel lekker en ik heb ook geen recept. Gewoon pasta en prei en zalm en tomaat en zoπ
Hopsatee Vulpen haha ik heb dit dagelijks met de middelste. Die barst vaker wel dan niet in tranen uit. Toevallig laatste 3 dagen eet hij zonder klagen zijn bord leeg. Ik denk dat het er iets mee te maken heeft dat hij na het eten Sinterklaas journaal en Freek Vonk mag kijken.
Marshmallow Vanavond is het een verrassing. Ik heb wat uit de diepvries gehaald, maar weet eigenlijk niet wat voor saus het is. Iig is het tomatensaus en heb ik courgette en paprika gespot, maar verder geen idee.
Uilenmama Cannaloni van de Hello Fresh. Ik weet het niet of het wat is... Anders is de Jumbo aan de overkant en in de vriezer nog patat....
Uilenmama Uilenmama Het was lekker, maar man miste toch nog het gehakt. Het was een vegetarische gerecht
Toch6 Chinees van gisteren + friet aangezien er ineens 4 buurkinderen bleven eten die niet van chinees houden
Vulpen Ik heb volgens oudste het lekkerste avondeten ooit gemaakt ππ Gevulde eieren (samen met oudste gemaakt) Mini-augurken Sla Komkommer Sperziebonen/olijven/tomaat/nog beetje pasta Toastjes met brie, hoemoes of zalmsalade Mini-pizzaatjes
LucP Manque Met andere woorden: ovenschotel van restjes. Heb d'r maar wat kokosmelk en kerriepoeder bijgemikt om het interessant te houden.