• [verwijderd]

Wat een pinterest waardige topic 😄

Restje bami van gisteren en tomatensoep met beetje restjes groenten

6 dagen later

Vandaag wordt het een poging rendang met spitskool stampot. Weet nu al wat twee van de drie kinderen gaan zeggen 🤢

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Meca wel goedkoop, kan je helft minder maken 😆

Wij eten ook Jakkes vandaag 🤷‍♀️ broccoliquiche

Toch6 Nou het waren er wel twee maar niet degene waarvan ik het had gedacht 😂 Nee dat gaat niet recept vraagt om hele spitskool en anders moet ik nog een gerecht vinden voor die week. Geen voedselverspilling hier 😉 alleen voor de rendang ga ik op zoek naar ander recept. Erg geel en niet pittig.

Meca haha hier ook. Waar ik het hardste gemopper van verwachtte heeft 2x bijgeschept🤷‍♀️

Spitskool doe ik vaak in stamppot met aardappel, spekjes, appel en nasikruiden

Toch6 misschien voor een volgende keer. Deze was met gember, knoflook, rode peper en sojasaus. Erg lekker vonden wij.
          Alleen stampotten zijn hier gewoon altijd drama. Ik heb geen aardappel eters behalve in vorm van patat 😂

Wij zijn spontaan uit gaan eten en hebben onze eigen ingrediënten voor de maaltijd in de diepvries gestopt 🤣💪

Toch6 Spitskool doe ik vaak in stamppot met aardappel, spekjes, appel en nasikruiden

Hihi grappig. Ik in stamppot met shoarma vlees en shoarma kruiden. 😆

Meca ik eet vaak ovenschotels met spitskool (soms gemengd met bloemkool), gehakt, aardappelpuree en goed gekruid met kerrie.
            Ik vind het zelf een heerlijke combinatie, frisse kool met kerrie en kruidig gehakt.

Ik gebruik spitskool eigenlijk alleen in roti.

Wij aten vanavond prei, koolvis en rijst.

Gisteren aten we rode currysaus met rijst en kabeljauw.
            Woensdag waren we uit eten, Libanees. Allemaal hapjes, van koude mezze tot warme schotels met plat brood en rijst.

Vanavond weet ik het nog niet.

• [verwijderd]

Zoete aardappelsoep! Was heerlijk vond ik, zoon vind hem iets minder.

Vega kip burger met zoete aardappel frietjes. Dit eten we de laatste tijd vaak op vrijdag avond haha 🙂