Marshmallow Ah wat jammer het is zo lekker, ik doe altijd 500 ml melk en dan haal ik bij de kaasboer voor 4 personen aan kaas dat is altijd teveel maar mijn man eet de rest dan de volgende dag op.

Sorry voor het ongevraagde advies. 🙃

Ysabella ja het was even uitproberen wat teveel was. Had nu 150 gram kaas en dan 90 ml wijn en nog wat andere alcohol. De hoeveelheid wijn en andere alcohol was iets teveel en de maïzena ook. Maar voor een volgende keer weet ik dat ik wel meer kaas wil 😅

Met melk heb ik het nog nooit gemaakt trouwens.

Marshmallow nog nooit? Oké, je hebt één teen knoflook nodig en die snij je in de lengte doormidden en die wrijf je helemaal aan de binnenkant van de pan en modem, dan 2 eetlepels roomboter langzaam laten smelten met 1,5 eetlepel bloem zodat het een papje kan worden, daarna alle melk erbij en langzaam als de melk warm is de kaas erdoor plus de eventuele wijn en op het aller laatste peper en nootmuskaat en klaar. 👍🥰

Ysabella oh maar zo maak ik kaassaus, behalve de knoflook dan. Zo maak je het wel kids proof iig.

Lekker!
        Ik had speklapjes in stukjes gesneden en gemarineerd in oa ketjap en sambal. Daarna krokant gebakken in een wok met een salade erbij. Smullen!

Courgette schotel. In mijn eentje want de kinderen vinden het weer eens niet lekker, dus ze eten niet (wel geproefd).

Pompoensoep met stokbrood.