Uilenmama Bolognese saus van Koken met Karin zonder pakjes en zakjes. Staat nu heerlijk te pruttelen. N mag de pasta kiezen.
Adje Gisteren had ik allemaal hapjes als avondeten. Vanavond ga ik het iets gezonder en simpeler doen: maaltijdsalade met Hollandse garnalen, gerookte zalm, ijsbergsla, avocado, rode ui en cocktailsaus.
Robije Restjes, heb nog wat pasta, pompoenrisotto en wat soep staan. Maak er nog falafel balletjes bij en dan vind ik het wel goed.
Famofthree Zelfgemaakte pastinaak soep, met wat kruidenkaas, champignons l, dille en een gekookt eitje erin. En een glutenvrije tosti. Zoon tosti en dochter ook alle allebei
Uilenmama Groente burgers ,salade en patatjes. Klaar gemaakt door dochter en vader. Heerlijk hoor om eens niet te koken.
Adje Restjes uit vriezer en voorraadkast: broodjes knakworst met tomatensoep, man eet lasagne en ik (weer) een maaltijdsalade.
Madeliefje06 Falafel bowl met couscous, paprika, courgette, spinazie, rode ui, kikkererwten en hummus. En zelfgemaakte knoflooksaus en flatbread
aardbeitjes Vegaballetjes met paprika in home made tomatensaus. Ik twijfel nog tussen rijst of pasta erbij 🙂