Elena22 Ik maak pannenkoeken voor de jongens en mijn man. Ik doe Keto dus mag dat niet. Ik heb nog een groentenprutje van gisteren over (sperziebonen, paprika, ui, champignons en knoflook) met daarbij of een stoofpotje of kippenpootjes uit de oven.
Hooyo-shimbir Pinda soep recept van @Manque (t is echt een favo geworden hier) met toastjes op de bank tijdens de film. Lekker relaxt avondje Star Wars kijken met dochter. Die is verslaafd geloof ik 🛸
Adje Kaasfondue for one: met zelfgemaakte broodjes met zongedroogde tomaat, hamrolletjes, rauwe ham, gedroogde vijgen, ananas en tomaatjes
Ysabella Adje vooral die zelfgemaakte broodjes doen ‘t hem. Is de kaasfondue wel uit een pakje? Dan voel ik mij namelijk niet helemaal mislukt wat koken betreft.🤪
Adje Ysabella Haha, je hebt helemaal gelijk! De kaasfondue is uit een pakje. Ik wilde eerst wel zelf gaan maken, maar vond dat ik al genoeg moest doen met die broodjes 😂
[verwijderd] Vandaag: restant nasi, roerei, satésaus en kroepoek Zondag: stoofpeertjes, friet en gehaktballen Maandag: spaghetti Dinsdag: snijbonen, aardappelen en bourgondische kipfilet Woensdag: restant van de spaghetti opbakken.