Hopsatee Wij aten dit: https://www.eetspiratie.nl/snelle-wok-met-gehakt-en-bosui met broccoli rijst en kroepoek. Oudste zoon (4) dit hebben we nog nooit gegeten. ik: nee is nieuw, vind je het lekker? hij: ik moet even wennen aan de smaak mama. bord leeg: echt heel lekker gekookt mama đ
[verwijderd] Hopsatee Dat zijn leuke complimenten! De mijne presteert het telkens weer haar complimenten uit te delen op het moment dat we kant-en-klaar voedsel eten đ
Adje Wij hadden Italiaanse tomatensoep met mascarpone en pesto, en kaiserbroodjes met zelfgemaakte tonijn- en ei-bieslooksalade
Hopsatee We zouden een preischotel eten maar we waren beide laat uit werk met huilende vermoeide kinderen en toen bedacht ik me dat 45 min in de oven echt teveel zou zijn dus ik heb alles in een wokpan gegooid met wat kruiden. Vonden ze nog lekker ook đ
Adje Shoarma met gebakken paprika en ui op pitabroodje. Dat is voor man en kinderen. Ik vind de varkensshoarma van de winkel niet lekker en maak voor mezelf een portie gemarineerde kip (citroensap, honing, knoflook en chilipoeder) en een yoghurt-bosui sausje ook op pita. Daarbij nog voor iedereen een Griekse salade
2littlemonkeys Antilliaanse pasteitjes. Ik maak ze iets groter dan normaal voor feestjes. Vulling van kip, ui, paprika en jalapeno en een paar met alleen kaas voor de kinderen. Van het deeg wat overblijf maak ik Johnny cake denk ik