Hooyo-shimbir Gisteravond rijst met lamsvlees, gefrituurde aardappeltjes en uien ringen. Daarbij zelfgemaakte sambal zoals ze eten in land van man... ik had alleen geen rozijnen meer om te frituren. vanavond maak ik vega pasta con pesto met veel groentes
Jessie80 [verwijderd] mag iedereen al een hoekje naar smaak beleggen? Hier vanavond ook zelfgemaakte pizza.
[verwijderd] Jessie80 Ik beleg gewoon voor mijn man en mij. Dochter doet het soms zelf en soms doe ik het. In allebei de gevallen heeft zij alleen tomatensaus, oregano, mozarella en geraspte kaas. ๐ Meer lust ze niet op een pizza. ๐ญ (Is geen makkelijke eter.)
muppet [verwijderd] hier ook zoโn kind. Alle โvieze dingetjesโ moeten eraf, anders eet ze geen pizza.
Bloem Ovengroente (mix van allerlei verse groenten) en krielaardappeltjes met gemarineerde biefstukpuntjes
[verwijderd] Patat. Na het schillen van de worteltjes had ik geen zin en puf meer, dus heb ik de frietpan erbij gepakt. De worteltjes kook ik natuurlijk wel gewoon, dus wel gewoon groente erbij.