Hooyo-shimbir Gisteravond vriendinnetje blijven eten dus we hebben pizza besteld. Vanavond twijfel ik tussen wraps en lasagna of pasta
Huggybird Mijn dochter heeft (met wat begeleiding) gebakken aardappels, sperziebonen en satΓ© vlees gekookt vandaag.
Vulpen Hooyo-shimbir Dat wordt friet halen! Beterschap. Stamppot met snijbonen, witte bonen en kikkererwten. Wat vegetarische balletjes erbij. π€
Hooyo-shimbir Vulpen waarschijnlijk haalt man even iets bij de Mac voor hij zo zβn dienst ingaat. Hij had nog eten en dat was ietsjes teveel dus de meiden hebben met hem mee gegeten. Als hij geen tijd heeft om nog wat te halen dan eet ik straks wel een boterham. π¬
Hooyo-shimbir iMoeder ja en daar heb ik ook gebruik van gemaakt π. Had echt geen zin in brood π.
Toch6 Brood. Vanmiddag warm gegeten zodat kraamverzorgster kan koken. Vandaag was het aardappels, bloemkool en een boomstammetje
Pietje1987 Kinderen hadden spaghetti bolognese. Ik had een stokbroodje met dezelfde bolognese saus. Had echt geen trek in spaghetti!
Jessie80 T. wilde graag een keer aardappel groente vlees maar dan met koude groentes... Hierbij, maar dan ook zonder aardappels want mama was beetje lui: