Pietje1987 Kip korma met naan, mango spul en yoghurt. Ik had het gisteren al voorbereid, dus het moet op. We eten wel pas rond 21:00 uur, de kinderen lusten dit toch niet 😆 Gisteren spaghetti bolognese, op verzoek.
[verwijderd] Ik vond het echt te warm om warm eten te eten en überhaupt te warm om te koken. Ik heb afbakbroodjes in de oven gedaan en een ei gebakken. We hadden nog wat franse kaasjes voor op de afbakbroodjes. En R. heeft er nog een tosti bij gehad.
Vulpen [verwijderd] De oven is bij ons juist tijdelijk in de ban gedaan, al die warmte die daar uit komt... Hier pasta met spinazie, vegaspekjes (die heel lekkere van de Albert Heijn) en ricotta.
Blue Ik heb de afgelopen week echt niet gezond gegeten door vakantie dagen en die hitte. Maar ik heb zo geen zin om te koken dat ik in staat ben om een pizza te bestellen. Of met de auto naar de supermarkt te rijden en ijs te halen en dat te eten als avondeten. Keuzes, keuzes...
Huggybird eergisteren doperwten, kip schnitzel en gebakken aardappels. Gisteren Turkse zomer pizza, zo lekker!!! vandaag van de bbq, mais, gepofte aardappeltjes en kip saté
Uilenmama Nog geen idee. Net is de AH geweest ( ik heb niet zoveel zin om in de vakantie naar mijn werk te gaan) Ik kan nu maken: broodje shoarma, spaghetti vers pakket, pizza, flammkuchen.
Rietjesbeker Uilenmama wij eten vanavond broodje shoarma, had ik gisteren erg zin in (maar toen deed peuter haar eerste verzoek voor avondeten ooit en aten we spaghetti)
Uilenmama Uilenmama Het is pizza geworden. Ik had esn pizza-kit besteld en we hadden nog genoeg voor erop.
Snoeki Salade met nasi vlees. En voor mij een restje semi vegetarische risotto. Is nog over van gister maar omdat het de eerste keer was dat ik risotto maakte moet ik nog even kijken hoe en of het überhaupt wel opgewarmd kan worden.
Snoeki Vulpen Het stond in het kookboek als vegetarische risotto maar je moet kippenbouillon gebruiken. En inderdaad de vegetariërs die ik ken eten ook geen kippenbouillon.... Maar ik heb het opgebakken in de pan en het smaakte nog heerlijk.😋😋
[verwijderd] Kipsate Dat vind ik dan gewoon niet vegetarisch, tenzij het groente- of kruidenbouillon is.