[verwijderd] Paella was de eerste keer dat ik het maakte en niemand vond het lekker (behalve ik 🤣) Sterker nog, m’n man blijkt allergisch te zijn voor 1 van de kruiden. 😅 ..
Toch6 Aardappels, wortels, zalm. Gekookt door vriendin die met hun schip al vanaf zaterdagavond naast ons liggen en morgen ook nog een tijd 😊
Toch6 De bedoeling was sla maar er is geen sla 🤷♀️ Dus nu aardappelkroketjes, tomaat, komkommer en kipnuggets
Uilenmama Spareribs, frietjes en salades: watermeloen/munt/druif en Hollandse : ijsbergsla, tomaat, komkommer, paprika en zilveruitjes
Uilenmama Kip, champignons, spaghetti en salades van gisteren. Champignons hebben we van de buurman gisteren gekregen. Kastanje champignons.
[verwijderd] We gaan picknicken met vrienden! ik heb een quiche van tonijn gemaakt, een preitaart, bulgur salade met paprika en kikkererwten en frambozen-chocolademuffins 😋 m’n vriendin kennende neemt ze ook nog een berg eten mee 😄
Pietje1987 Kip korma met naan, mango spul en yoghurt. Ik had het gisteren al voorbereid, dus het moet op. We eten wel pas rond 21:00 uur, de kinderen lusten dit toch niet 😆 Gisteren spaghetti bolognese, op verzoek.
[verwijderd] Ik vond het echt te warm om warm eten te eten en überhaupt te warm om te koken. Ik heb afbakbroodjes in de oven gedaan en een ei gebakken. We hadden nog wat franse kaasjes voor op de afbakbroodjes. En R. heeft er nog een tosti bij gehad.
Vulpen [verwijderd] De oven is bij ons juist tijdelijk in de ban gedaan, al die warmte die daar uit komt... Hier pasta met spinazie, vegaspekjes (die heel lekkere van de Albert Heijn) en ricotta.