Aries Griekse salade, zoete aardappelfrietjes, gegrilde puntpaprika's en zuurdesembrood. Beetje random mix van waar ik trek in had en wat op moet. 😉
Vulpen Mijn vrouw heeft een jackfruitburger gemaakt. Met sperziebonen en krieltjes ('makrieltjes', volgens oudste). Was lekker! Het schijnt naar pulled pork te smaken maar dat heb ik nooit gehad dus geen idee verder ☺️
Pimpelmeesje Ik zag hier laatst van iemand een foto van tikka masala, en dat zeg er lekker uit dus ik heb een recept opgezocht en vandaag gemaakt, was heerlijk 😁😁 https://www.culy.nl/recepten/culy-homemade-vegetarische-tikka-masala-zoete-aardappel/
Lovely83 Hollandse pot want man en zoon zijn er beide niet 🤣. Ik ga sucadelappen maken met rode kool en aardappelen 😋.
Toch6 Rijst met nasikruiden, zak oosterse wokgroente, spekblokjes en satéspiezen en spiezen garnalen met knoflook. Als toetje waarschijnlijk zo'n waterijsstaafje #vriezermoetleeg
Pimpelmeesje Manque oeh heb je hier een recept van? Nooit bedacht om burrata op pasta te doen maar lijkt me erg lekker!
Toch6 Witlofsalade en snacks. Als toetje krijgen ze waterijs (ik vind deze niet lekker dus pak waarschijnlijk niks)
Toch6 Toch6 Dit is het geworden. Laatste snacks opgebakken Bakje rabarber laten ontdooien Witlofsalade met vers fruit Kipkrokant schnitzel. Nu nog iets van worst en speklapjes in de vriezer en zakje soepgroente in de koelkast wat op moet