Adje Homemade steamed buns met Indo pulled pork, en nog een Thaise rode linzensoep met chiliolie. Broodjes waren verrukkelijk, maar de soep was echt niet lekker 😆 Ik denk dat ik gewoon geen fan ben van linzen...
Blue Adje oh ik vind linzensoep echt heerlijk! Vooral die van mijn moeder, zo lekker krijg ik 'm nooit helaas. Die broodjes zien er overigens ook erg lekker uit😍
Meca Adje Heb je een recept voor de steamed buns? Wij hebben gister toevallig onwijs veel pulled pork gemaakt op de BBQ. Ga morgen nog kroketten maken maar dit ziet er ook lekker uit ipv een gewoon bolletje of wrap.
Uilenmama Dochter en ik hadden kippensoep, zelf gemaakt van bouillonblokjes, soepgroenten en kipfilet. Geserveerd met stokbrood. Man wilde liever broodje shoarma, mocht ie zelf maken
Adje Meca Ik heb dit recept gebruikt: https://rutgerbakt.nl/brood-recepten/gestoomde-broodjes-met-buikspek/
Adje Wij eten vanavond frietjes met homemade sitosticks (aka kikasticks) en appelmoes met steranijs. En ons weekendtoetje: beurre noisette roomijs, brownie, ahorn-pecannoten en aardbeien
Pimpelmeesje Vanavond ga ik voor man sushi halen (kijk nu al uit naar zijn gezicht 😁) en voor mezelf gooi ik een pizzatje in de oven.
Huggybird Groente lasagne met gegrilde groenten, geitenkaas en notenkorst. zooooo lekker!! de schaal op de foto is over en breng ik naar mijn ouders, kunnen ze morgen eten😊
Vulpen Huggybird Dat ziet er lekker uit! Heb je een recept? Wij aten aardappel witlof vegaburger. Gisteren zoete aardaplelsoep met garam masala.