Rietjesbeker Of we gooien een afbakpizza in de oven of we halen iets, maar ik heb besloten dat ik vandaag niet ga koken (en mijn man kookt eigenlijk nooit, die heeft er zo'n hekel aan dat ie dan liever iets haalt onder het mom 'lokale ondernemer steunen' π)
[verwijderd] Ik denk dat wij voor colombiaanse roerbakgroente (van jumbo) gaan met couscous en een braadworst erbij.
Adje Geroosterde zoete aardappel, pastinaak, cherry tomaat en rode ui met kappertjesvinaigrette (heerlijk Ottolenghi recept) En daarbij gemarineerde kip en een groene salade
Blue Lasagne uit zo'n aluminium bakje, mijn guilty pleasure. Heb het mezelf toegestaan omdat ik me zielig voelde toen ik de koortslip zalfjes ging halen.
Vulpen Blue Oeh dat vind ik ook lekker. Al kan het ook goed zijn dat als ik het nu zou eten ik het niet meer lust en het veel te zout vind. Wij eten aardappel broccoli vegaburger.
smax Lasagne ga ik zo maken. Even iets makkelijks voor we naar zwemles gaan. Voor het eerst sinds lange tijd weer βhaastenβ π
Hooyo-shimbir [verwijderd] 500 gram bloem 25 gram (halve eetlepel) Tafelmargarine 20 gram (half blokje) verse gist 2 theelepels zout 150 ml warm water 150 ml melk 1 theelepel suiker
Hooyo-shimbir [verwijderd] ben benieuwd!! Ik maak ze in de koekenpan, post je een foto als die klaar is?